SEDETIK BERADA DI KAMPUNG

December 05, 2011

Hai semua...

Dah lama rasanya tak menulis sesuatu di sini kan... Al maklumlah, sibuk sedikit sejak kebelakangan ini.. Dengan tugas di pejabat dan juga kehidupan seharian.

Dalam masa 2 minggu ini, macam-macam yang berlaku.

Alhamdulillah, saya telah dapat bertemu suami dan juga pulang ke kampung..juga kampung suami..
Betul kan, kalau kita bersabar, Allah akan membantu kita.. Dalam tempoh seminggu, 2 kali saya pulang ke kampung. Mula-mula balik ke kampung dengan suami, naik bus.. Setelah 4  hari di kampung, balik semula ke Kuala Lumpur, untuk berkerja.. Baru 2 hari bekerja, pulang lagi ke kampung keseorangan.. Kerana si dia sedang menunggu di kampung..  Seronok dapat bertemu dengan suami dan keluarga.. Dapat lah saya melepaskan rindu yang terbuku di hati ini...

Sepanjang di kampung, banyak kenangan yang tidak dapat dilupakan...

Antaranya, kami sempat ke Tanjung Dawai, bersama anak-anak saudara tersayang...















Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat pengantin baru kepada semua yang melangungkan pernikahan.. Sepanjang berada di kampung, banyak kenduri yang saya pergi... Cantik-cantik sangat mereka tu.. Tiba-tiba teringat detik-detik bahagia saya. hehhehe...



 Ros.reeza

You Might Also Like

2 comments

  1. rajinnyew update blog..hehee..tp kte sukew ar bace kamu nyer blog...sgt menarik....teruskan meng"updaate" keyh???jgn mls mcm sy..heheheee...

    ReplyDelete
  2. thanks :) rajin-rajin lah singgah sini..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS