Sunday, December 30, 2012

SIM SIMI

Bila bosan, best jugak layan Simi ni. hihihii... kawan-kawan pernah tak borak ngan simi?.  p/s : Baik yang kita cakap...
Friday, December 21, 2012

CELEBRATE LOVE

~~Indah Rupa Dari Baunya~~ Itu yang mampu saya katakan berkenaan minyak wangi ni..  Masa cuba di kedai tu, macam wangi.. Tapi, bila ...
Friday, December 21, 2012

IKAN EMAS LIONHEAD

Selamat pagi semua... Alhamdulillah...hari ini hari Jumaat... Ok, seperti yang dijanjikan. Pagi ni saya nak memperkenalkan siapak...
Thursday, December 20, 2012

BUAH HATI

Hai.. Entry yang lepas saya ada cerita yang saya dah ada peneman baru kan?.. CACA, CICI, CUCU, RARA, RIRI dan RURU. APAKAH IA?.....
Tuesday, December 18, 2012

~ DAH ADA PENEMAN ~

Selamat pagi semua :) Alhamdulillah, masih bernafas di Bumi Allah pada hari ini, 18 Disember 2012. Eh, kenapa ramai yang terse...
Sunday, December 16, 2012

Jagung Special

Selamat malam semua. Dah makan malam ke belum ye?. mesti dah kan.. dah lewat jugak ni. hampir pukul 10 ni.  ok, malam ni saya makan ...
Saturday, December 15, 2012

PETA HIDUP

Sekadar ingin berkongsi ini. Buat renungan kita bersama ♥♥ p/s : Ambil dari fb Sham kamikaze.. terima kasih :-)
Saturday, December 15, 2012

BUAH MANGGIS

P agi tadi saya pergi pasar tani. Jalan punya jalan..punya jalan, tup tup ternampak manggis. Apa lagi, saya pun terus beli. Dia jual 3kg...
Friday, December 14, 2012

KARIPAP-KARIPAP CINTA

Selamat malam semua. Haa, tengah buat apa tu?.. mesti tengah rehat rehat kan?.. yelah, penat bekerja sian tadi kan...  Dah masak maka...
Friday, December 14, 2012

SUSU KAMBING SEGAR

Bukan tentang susu kambing segar yang saya nak ceritakan hari ni. hihi.. Saya nak share satu gambar yang saya ambil di rumah mak mertu...
Friday, December 14, 2012

APABILA SUAMI JUGA KE DAPUR

Selamat pagi kawan-kawan. Apa khabar hari ni?.. Moga semuanya sihat-sihat saja ye.. Alhamdulillah, kita masih bernafas di bumi Allah pa...
Thursday, December 13, 2012

HARIMAU MALAYA

Sebentar lagi.. Bakal bermula. Inilah detiknya. Siapa bakal ke peringkat akhir?.. Gambar ini diambil dari FB. tak ingat ambil di pag...
Wednesday, December 12, 2012

SAHABAT SEJATI

Selamat pagi kawan-kawan.  Cuma nak berkongsi ini, yang diambil dari FB rakan.  Kedua-duanya penting kan, kawan-kawan. Jang...
Tuesday, December 11, 2012

Tak Usah Kau Sesali

Selamat malam semua. sekadar ingin berkongsi kata-kata ini yang saya ambil dari FB rakan.  Betul,kan kawan-kawan?.. setiap y...
Tuesday, December 11, 2012

APAM POLKADOT

Selamat tengahari semua ♥♥♥ Hari ni saya nak berkongsi sesuatu. Apakah ia?. hihi. Ya, seperti tajuk di atas tu , Apam Polkadot. bar...
Monday, December 10, 2012

SEHATI SEJIWA

    Inilah anak saudara saya yang perempuan, Nurrin Batrisyia Dania. Tapi, saya panggil dia Nya je.. Dan dia pulak panggil saya Ija je....
Monday, December 10, 2012

BABY ARIF

Selamat tengahari semua. Dah makan ke kawan-kawanku sayang ?.. Saya tak keluar makan pun, cuma kirim pada kawan.. Char Keow Teow lgi.. h...
Monday, December 10, 2012

COKLAT

    SELAMAT PAGI...   Pagi-pagi dah tunjuk gambar coklat ni.. hihihi..   Coklat kegemaran saya ni...   Anda pula?...   ...
Sunday, December 09, 2012

BUAH OREN

Selamat malam. Agak lewat tulis blog hari ni. Ada masa terluang kan , tu yang bukak blog sekejap.. Biasalah, kalau dah lewat gini, tak t...
Wednesday, December 05, 2012

~~ 5 DISEMBER ~~

  Oh, 5 Disember kembali lagi..       Ada apa dengan 5 Disember?..       Memang istimewa tarikh ni..         ...
Wednesday, December 05, 2012

Oh, boleh pinjam masa awak?

Selamat pagi semua :)   Semoga hari ini membawa seribu kemanisan buat kita semua. Apa khabar semuanya rakan-rakan sekalian?. Semoga ...
Sunday, November 25, 2012

badminton -terbuka Hong Kong

Agak-agaknya sapa yang menang ye?.. Lee Chong Wei atau Cheng Long?.. harap-harapnya Lee Chong Wei la kan yang menang.. Jom kita saksika...
Thursday, November 22, 2012

~~ KESABARAN ~~

p/s :  Betulkan, kawan-kawanku yang baik hati?...
Powered by Blogger.