Wednesday, May 23, 2012

SEINDAH SAKURA

Hari ni saya nak ceritakan tentang drama yang sedang ditayangkan di TV3 pada jam 7 malam.. SEINDAH SAKURA Tengok tak drama tu?... P...
Tuesday, May 22, 2012

100 Tahun NESTLE di sisimu

Hari ini saya ingin berkongsi tentang 100 tahun NESTLE di sisimu... Untuk pengetahuan anda, NESTLE ada menganjurkan satu pertandingan ...
Monday, May 21, 2012

PETUA UNTUK SAKIT TUMIT

Hari ini saya ingin berkongsi petua untuk mengubati sakit tumit ye... PETUA NO 1 1. Ambil betik muda. (betul-betul muda) 2. L...
Friday, May 18, 2012

BERWAJAH BARU

Hai... perasan tak blog saya dah berwajah baru?... Suke tak?suke tak?.. Ape?.. Tak perasan?... Sampainya hatimu itu.. huhuhu Semenjak du...
Wednesday, May 16, 2012

SELAMAT HARI GURU

Hari ini, 16 MEI 2012 merupakan hari guru ^-^ Di kesempatan ini ingin saya ucapkan Selamat Hari Guru buat semua guru-g...
Wednesday, May 16, 2012

58 Days to go ...

Menghitung hari untuk kembali bertemu ... Kau... di Kudat, Sabah ----- menjalankan tugasmu . Ku.... masih di sini ... ...
Tuesday, May 15, 2012

ZOMBIE

Hari ni saya nak cerita sikit tentang tajuk di atas, iaitu ZOMBIE !  Haa..jangan terkejut ye.. Saya bukan nak cerita tentang asal usul kejad...
Thursday, May 10, 2012

Alhamdulillah... Sudah 24 tahun ...

Hai semua.. sudah lama betul tak tengok blog ni.. Emmm..nak buat macam mana kan.. Ada je benda yang berlaku...  (i) Tanggungjawab pada ker...
Powered by Blogger.