ZOMBIE - INILAH REALITI

Tuesday, 15 May 2012

ZOMBIE

Hari ni saya nak cerita sikit tentang tajuk di atas, iaitu ZOMBIE !  Haa..jangan terkejut ye.. Saya bukan nak cerita tentang asal usul kejadian Zombie ye... Dan bukan jugak tentang Zombie Kampung Pisang... hehhehe..

TETAPI...

Saya nak cerita tentang game Plants VS Zombie... Pernah main tak game ni?.. Saya memang gilakan game ni tau.. Saya boleh duduk berjam-jam depan komputer semata-mata untuk game ni tau. Sampai ke mak dan anak-anak buah saya pun dah gilakan game ni tau...
















P/S : Masih bermain game ni walaupun dah banyak kali menang.. hahhaha.....



 Ros.reeza

2 comments:

  1. suka jugak main game ni.. Boleh ralit maingame ni sampai lupa benda lain :) hehehhehe...

    ReplyDelete
  2. Salam..
    SAlam perkenalan ye..
    tu la.. best kan?...

    ReplyDelete