Baby Arif, I LOVE U !! - INILAH REALITI

Thursday, 28 June 2012

Baby Arif, I LOVE U !!




Hari ni , nak letak gambar Baby Arif, anak buah saya yang ke 5.

Sebab :

21 Jun yang lepas, hari jadi dia :)

Happy Belated Bezday !!

yang ke 1 tahun.


Mak Uda sayang Arif.. MMuuah..MMuuaahh.. hehhehehe..

Semoga Baby Arif menjadi anak yang soleh, menjadi anak yang bijak, menjadi anak yang aktif.

Nanti, jangan lupa pakai baju yang Mak Uda hadiahkan tu, yer (^_^) 





31 comments:

  1. Replies
    1. hehehe.. tima kacih ye mama Isha :)
      (Baby Arif cakap dalam hati)

      Delete
  2. comeyy nyer arif nih..pipi tu geram jek akak tgk..geget skett..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tima kacihh jugak yer :) jgn la gigit2 ye, sakittt t :)

      Delete
  3. Ahh . comey nya Arif tu . Bufday sma pulak tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. besday sama ye?.. Happy belated besday :)

      Moga dikurniakan kesihatan yg baik dan bahagia di dunia n akhirat :)

      Delete
  4. hepi belated besday bb arif..tembamnya pp dak arif tu..eiii geram!! sekali tgok cam bb girl lak hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aik, baby girl?? hehhehe... tak mau, tak mau, sy baby boy.. hehhehe..

      Delete
  5. comelnya arif...pipi tebam..heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhe.. tima kacih..(jawab bg pihak Baby Arif)

      Delete
  6. salam kenal dikk
    comelnyaaa arif .. putih ! .. ;))

    ReplyDelete
  7. bam bam lah arif.. kak qalesya tu halus je masa bby dulu..

    ReplyDelete
  8. salam kenal jugak kak :)

    thanx sudi jengah blog saya :)

    ReplyDelete
  9. hehhe.. memang bam bam.. anak kakak saya semuanya bam-bam. ikut mak Uda dia ni ha.. sebab ibu n ayah dia slim melim je :)

    ReplyDelete
  10. alahai comelnya...rasa nk cubit2 pipi :)

    ReplyDelete
  11. comelnye .. mak uda dia pon nk tumpang comel skali ek. hehehe

    ReplyDelete
  12. comelnya baby!

    salam kenal dr mamyharraz ;)

    ReplyDelete
  13. alahai bambam nyer baby arif.geram nak cubit pipi montok die heheheheheh

    ReplyDelete
  14. Yana feehily : kalau jumpa, Rose mesti cubit pipi dia..hehhe..

    yana Aina : mak uda pun nak jugak menyelit.. hehehe

    Husna : yup, bam bam ku forever :)

    mamyharraz : salam kenal jugak.. thanx sudi singgah blog Rose ye :)

    kak Nazirah : hehhe.. silakan mencubit :)

    ReplyDelete
  15. baby arif ngan mak uda..sama2 comey :)

    ReplyDelete
  16. hehehe.. tima kasih :)
    dah kembang2 dah ni Mak uda nya...

    ReplyDelete
  17. comel la..bam bam macam anak buah saya..

    ReplyDelete
  18. salam singgah cni :)

    wahh..
    anak buah daa ada 5 org..
    byk nya.. hehe
    anak buah my bru 3 org jak..
    hehehe..

    ReplyDelete
  19. thanx sudi singgah sini :)

    A'a..dah 5.. dari 2 orang kakak :)

    ReplyDelete