Errr, Maaf ye. - INILAH REALITI

Thursday, 21 June 2012

Errr, Maaf ye.



Marilah kita belajar untuk memaafkan orang lain.

dan 

Janganlah kita berdendam.


Betul ke, perempuan suka berdendam???


Jangan malu untuk mengakui kesilapan kita dan sentiasa meminta maaf.




Ros.reeza

12 comments:

  1. salam kenal ros..
    Selalu disakiti..
    tapi sentiasa memaafkan untuk ketenangan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan jugak untuk akak...

      ye, bila kita dah maafkan seseorang, hati kita kan tenang.. tapi, untuk melupakannya, itulah yg menjadi masalahnya :(

      Delete
  2. Replies
    1. betul, betul...

      jadikan amalan setiap hari...

      Delete
  3. ye ke ? teya ni senang nak marah tapi bukan jenis pendendam . hehe :D

    nasib baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa.. nasib baik bukan jenis pendenadam.. bahaya ni kalu jenis berdendam..

      Delete
  4. nikmat memaafkan orang tersangat lah indah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu.. mana tahu kalau kita maafkan orang, nanti orang lain pula mudah untuk memaafkan kasalahan kita :)

      Delete
  5. berdendam mmg tk elok..sedangkan nabi ampunkan umat :)

    Salam kenal..maaf baru balas kunjungan. trm ksh sudi berkunjung ke blog saya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan kembali :)

      terima kasih, sudi melawat sini ye :)

      Delete