MEMBACA JAMBATAN ILMU - INILAH REALITI

Monday, 25 June 2012

MEMBACA JAMBATAN ILMU

Hai semua..

Apa khabar hari ini. Semoga semuanya sihat-sihat belaka.

Wah, tajuk kat atas bukan main lagi, 'Membaca Jambatan Ilmu'. Sungguh ilmiah kan?.. hehehe..

Sebenarnya hari ni cuma nak berkongsi satu buku dengan anda semua. Buku ni, saya dapat masa Majlis Perkahwinan saya dulu. Adik lelaki saya yang hadiahkan. Tak sangka pula dia boleh hadiahkan buku ini. Terima kasih, wahai adikku sayang.

Nak tahu tak buku apa?...

 Inspirasi Cinta Terhebat

yang ditulis oleh

 Burhan Sodiq

Pandangan dari hadapan


Pandangan dari belakang

Pandangan dari sisi


Buku ni sebenarnya gabungan dari beberapa buku yang juga ditulis oleh beliau. Orang kata, buku ni memang best sangat. Eh, kenapa pula nak dengar orang kata?.. Sebab saya tak habis baca lagi. hehhe.. Dapat buku ni pada 1 oktober 2011, sekarang ni dah 25 Jun 2012. Takkan tak habis baca lagi?... Lambatnya...

Awatla yang malas sangat ni nak baca?.... Membaca memang hobi saya. Tetapi, tak ada masa la sekarang nak membaca. Tak pandai nak curi-curi masa.(Alasan, bukan main lagi!)

Jom dapatkan buku ini. BUku ini hanya dijual di Kedai buku Popular sahaja.



Ros.reeza

16 comments:

  1. Replies
    1. Yup, kena rajinkan diri ni nak baca buku :)

      Delete
  2. salam kenal, follower ke-90 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam perkenalan jugak :)

      Thanx awak yg ke 90 :)

      hehehe...

      Delete
  3. macam bez ja dear..terlambat wish tak..hehe..selamat pengatin baru ya dear dari ayu ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. thanx :)

      Tak terlambat lagi :)

      Stil rasa baru, walaupun dah lama :)

      Delete
  4. waahh , pink . cantik . mesti isi pun cantik .
    thanks jd promoter , nk try cari lah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang cantik :)

      Cari lah, tp kena rajin baca.. jgn jdi cam Kak Rose, tak habis2 lagi bacanya (^_^)

      Delete
  5. boleh tahan tebal jugak tuhh...biasalah tue dik..buku2 ilmiah cam nie memang lambatttttt nak habesnyer...bukan tak bacer cuma tumpuan kena lebih waktu membaca, tue yg lambat habes tuh kan kan kannnnnnn betulkan.....hahhahahah...apsal hakak macam paham sangat nehh...wakaka.

    ReplyDelete
  6. thanks follow kite, kite follow back yer! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 :)

      Rajin2 datang sini ye :)

      Delete
  7. akakpun sekarang takder masa nak membaca.... hatta novel yang menjadi kegemaran suatu masa dulu...
    dah baca bolehler komenkan....
    ps.. salam perkenalan juga... maaf lambat berkunjung sekarangni tengah banyak keje maalumler cuti panjang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah, kalau dah abis baca, akan saya kongsikan di sini :)

      Delete
  8. tebalnya buku.. kalu sy, lmbatlah nak habis baca sbb jenis 2 3 muka surat baca terus tertido.. hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.. sama la kita :)

      tapi, kalu novel yg sedih2, suka sangat! sanggup habiskan baca dalam satu hari jugak....

      Delete