Tupperware oh Tupperware

June 19, 2012

Kegilaan terhadap Tupperware menjadi-jadi...

Kenapa Tupperware keluarkan warna-warna kegemaran saya?.....

PURPLE + PINK


Tengoklah kat bawah ni, mengancam nye.....











Cantik betul warna-warnanya, secantik harga-harganya. (hehehhe, pada saya agak mahal jugak la )

Malam tadi, col Mr S a.k.a Suami yang berada nun jauh di Kudat, Sabah.... Then, beliau cakap  "kalau beli, nak letak mana? Yang dah beli tu pun, tak guna-guna lagi".

Memang betul pun beliau cakap :(

So, pengajarannya, 

Kalau dah beli tu, gunalah. Jangan dok simpan buat perhiasan dalam almari :)

dan 

keputusannya??

Memang tak dapat la nak beli.

*Gambar di atas diambil dari FB kawan. (terima kasih ye )



Ros.reeza

You Might Also Like

6 comments

  1. PR punyer byk jgk. muahahahahaha. sebab beli gan hege murah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la, kalau dapat beli dgn harga ahli memang syok nak membeli :)

      Delete
  2. ibu saya pon dok kumpul jugak sampai tak terpakai dah. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti buat hiasan je dalam almari kan?... hehehe

      Delete
  3. comelnye tupperware.salam kenal. :)
    thanks follow..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal juga :)

      sama-sama..

      memang canti2 belaka :)

      Delete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS