1 Ramadhan

July 21, 2012

Hai semua.. Ha, hari ni hari pertama puasa kan. Jangan tiba-tiba gi dapur buka tudung saji pulak.. hehehe... Macam mana hari ni?.. Bersemangat tak?.. Jangan lembik pulak, buat malu je dengan budak tadika yang kekal cergas.

Kat sini, saya nak share satu tips untuk kekal cergas.

Nak tahu tak?..

Kawan-kawan kena minum 100 plus. Bak kata Apex dalam tv tu, dia minum 100 plus tau, baru bertenaga di bulan puasa ni.. hehehehe.. Tak adala, saya gurau je ye.. jangan marah... Eh, ter promote 100 plus pulak, ada share ke dengan 100 plus ni?.. Emmm, brapa kali mau sebut daa nama 100 plus ni.. alamak, tersebut lagi.. Dah, dah. Tak nak promosi dah! 
 


Ros.reeza

You Might Also Like

4 comments

  1. hehe. selamat menjalani ibadah puasa ros, pose jangan tak pose :)

    ReplyDelete
  2. sama jugak untuk Husna, selamat berpuasa ye :)

    ReplyDelete
  3. TIme kasih sudi singgah blog kita.. salam kenal.. selamat berpuasa.. :)

    ReplyDelete
  4. sama-sama :)

    selamat berpuasa juga ye...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS