AYAT SERIBU DINAR - INILAH REALITI

Wednesday, 18 July 2012

AYAT SERIBU DINAR

Selamat petang semua. Hai..saya kembali setelah 2 hari bercuti. Rindu tak, rindu tak?.. Haa? Tak rindu? Sampai hati tau..

Petang ni cuma nak berkongsi Ayat 1000 Dinar. Jom sama-sama hafal ye. Banyak manfaatnya.


Ambil dari Cik Google.



P/S : Banyak benda nak cerita sebenarnya, tapi hari ni busy sikit. Banyak kerja nak buat, maklumlah dah tinggal 2 hari kan..



Ros.reeza

14 comments:

  1. ayat seribu dinar punyai seribu makna :)

    ReplyDelete
  2. ayat nie punya kebaikan tersendiri...sama2 lah kita mengamalkannya

    ReplyDelete
  3. Anak-anak tadika pun boleh menyanyi doa ini kan... meh kita ikut sama

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah sy hafal sejak kecil lg. kata abah sambil buat lawak, "nak kaye bace doa ni.." huhu.. ape2 pon, mmg ayat ni sgt brmanfaat utk diamalkn.. tq sharing =)

    ReplyDelete
  5. ayat seribu dinar ni fames kan?

    ReplyDelete
  6. done follow dari segmen ayu..betol tu bagus amalkan ayt seribu dinar ni ;)

    ReplyDelete