CUTI BERBLOG SEKEJAP - INILAH REALITI

Sunday, 15 July 2012

CUTI BERBLOG SEKEJAP

Selamat Petang.

Sekarang ni saya ada kat TBS. Wah, ramainya orang kat sini.

Saya akan ke Jb untuk 2 hari. Maka, saya akan cuti berblog. hehehe.. Maafkan saya ye kawan-kawan, saya tak sempat nak berblogwalking. Tapi, nanti saya akan melawat rumah kawan-kawan pada hari Rabu, InsyaAllah.




Ros.reeza

19 comments:

  1. wahh beznya nak ikut jgk..hehe

    ReplyDelete
  2. wahhh cuti-cuti.. slamat bercuti :)

    ReplyDelete
  3. take care ya...moga selamat pergi dan selamat kembali..hehehe

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan juga. selamat bercuti.jaga diri baik2 tau. blog awak comel lah! ;D

    ReplyDelete
  5. selamat b'cuti (mungkin dah habis kot..hehee) maaf yer lambat mebuat kunjungan balas... apa pun tq sudi singgah n follow blog akak....

    ReplyDelete
  6. jom join segmen, saya tag ros :)

    http://ummuainries.blogspot.com/2012/07/segmen-nostalgia-ramadhan.html

    ReplyDelete
  7. erk..
    masa nak datang ni lah org tu cuti,
    hehe jumpa lagi ya. take care ;D

    ReplyDelete
  8. selamat bercuti...take care yaa

    ReplyDelete