Ramadhan bermakna

July 23, 2012

Selamat pagi..

Alhamdulillah, hari ni dah masuk 3 Ramadhan. Mudah-mudahan kita semua dapat menjalani ibadah puasa dengan baik ye..

Ramadhan kali ni, amat bermakna bagi saya.


Saya dapat menjalani ibadah puasa pada kali ini, di samping suami.

Alhamdulillah, Ramadhan pertama bergelar isteri.

Kali ini juga, saya dapat menyambut puasa bersama-sama dengan keluarga saya di Merbok, Kedah.
Yang bagusnya, kelima-lima adik beradik saya ada pada hari sabtu hari tu. Mak ayah, tentulah amat gembira dengan kehadiran kelima-lima anak.. 

Balik kampung sehari je.. sekarang, dah kembali bertugas semua di KL.


p/s : berharap agar Ramadhan kali ini dapat dijalani dengan baik dan lebih bagus dari tahun-tahun sebelumnya.


 Ros.reeza



You Might Also Like

21 comments

  1. Salam ramadan & selamat berpuasa.. :)

    ReplyDelete
  2. ye, selamat berpuasa jugak :)

    ReplyDelete
  3. salam ramadhan.. =)

    sy pun smbut puasa kt kampung.. hehe

    ReplyDelete
  4. yeke?.. best kan sambut kat kampung... ramai2..

    ReplyDelete
  5. saya hari-hari berpuasa di kampung...sebab kerja kat kampung je..huhu

    ReplyDelete
  6. wahh beznya mesti kenangan yg terindah kan..ayu mggu ni baru dpt balik..

    ReplyDelete
  7. selamat berpuasa ye... mcm biasa ttp tak berpuasa dgn husben.

    ReplyDelete
  8. nur anis : bestnya keja kat kampung.. Ros pun dulu memang susah nak berjauhan dengan family, tp terpaksa jugak la... dah dapat keja kat kl.. tak leh posting g...

    ReplyDelete
  9. ayu : yup, best :)

    oo minggu ni nak balik ek.. hati2 k.. mesti tak sabar ni kan?...

    ReplyDelete
  10. anisalya : selamat berpuasa jugak ye :)

    takpe, nanti Insyaallah dapt jugak, k :)

    ReplyDelete
  11. saya 1st & 2nd day je buke kat kg. huk3 sedey :'(

    ReplyDelete
  12. salam ramadhan and selamat berpuasa di samping husband tercinta..;D

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. husna: jgn sedih2 ye.. dapat jugakkan 2 ari berbuka ngan family :)

    ReplyDelete
  15. Sherwieyna Muzzawer :terima kasih :)

    Selamat berpuasa jugak, ye...

    ReplyDelete
  16. Mmg seronok kan dpt berpuasa bersahur berbuka dgn keluarga tersyg... :-)

    ReplyDelete
  17. 1st ramadhan rose bersama husben yer.. deqla pulak yg kedua.. hihi..

    ReplyDelete
  18. intan berlian : terima kasih kak Ina :)

    ReplyDelete
  19. mama iesha :) ye, perasaan dia lain kan?..

    ReplyDelete
  20. deqla : ye, tahun pertama Ros.. Oh, Deqla yg kedua ye.. mesti lagi besttt kan..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS