Syafiq... hepy bezday !

July 13, 2012


hari ni, 13 julai 2012. Ada apa pada hari ni?..

hari jadi satu-satunya adik lelaki saya!

Syafiq, ko dah tua.. hehehe.. tak lah, dah dewasa kan :)

hari ni genaplah usia kau mencecah 22 tahun.. wah, dah boleh kawen ni.. eh? tetiba pulak..

 Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan Muhammad Faizzmeer Syafiq...
Allah selamatkan kamu...
Aminn..

Semoga terus diberikan petunjuk dari Allah SWT
Semoga dipermudahkan segala urusan di dunia n akhirat
Semoga diberikan kesihatan yang baik untuk menempuh kehidupan ini
Semoga dimurahkan rezeki dan memperoleh keberkatan
Semoga menjadi anak yang membahagiakan mak dan ayah serta keluarga


p/s : hadiah nak jugak ke?.. tak payah la ek.. dah besar dah kan?.. hehehe...





You Might Also Like

8 comments

  1. Happy birthday Syafiq. Masih muda belia. Cari jalan hidup yg terbaik demi utk masa depan yg kian mencabar sekarang nie..

    ReplyDelete
  2. hepi birthday syafiq.. moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki :)

    ReplyDelete
  3. happy besday to him.. mcm penah tgk muka dia ni.. mcm laa...

    ReplyDelete
  4. haa,macam penah tengok ek.. rasa2 tengok kat mane ?..

    ReplyDelete
  5. selamat hari jadi jugak buat adikku, Syafiq :)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS