TABAHLAH WAHAI HATI - INILAH REALITI

Thursday, 26 July 2012

TABAHLAH WAHAI HATI

Alhamdulillah, hari ini 6 Ramadhan dan kita masih berpeluang untuk berpuasa.


Hari ini, saya nak share ini :





Ye, betul tu. Setiap yang berlaku pastinya ada hikmah. Allah lebih tahu apa yang terbaik buat kita.

Dalam masa seminggu ni, macam-macam dah berlaku pada saya. Kadang-kadang apa yang kita nak, tak semuanya akan berlaku. Dan saya percaya sudah tentu Allah mengetahui apa yang terbaik buat diri saya.

Jadi, kawan-kawan semua. Jangan mudah berputus asa dan juga jangan bersedih jika sesuatu yang berlaku tidak seperti yang kita idamkan :)


Ros.reeza

13 comments:

  1. Betul hanya Allah yg maha mengetahui atas apa juga yg terjadi..

    ReplyDelete
  2. ye kak.. sabar ialah kuncinya :)

    ReplyDelete
  3. sy pun....dlm seminggu ni mcm2 yg berlaku.... bertahan dgn sabar jer skrg ni.... semoga semuanya baik2 saja...

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum ros...betul tu hanya Allah jua yg dpt menentukan segala2nya...;)

    ReplyDelete
  5. pinky : Awak pun byk kan bersabar ye... ye, sama2 kita doakan :)

    ReplyDelete
  6. da 2 minggu d duga... InsyaAllah ada hikmahNya, amin...

    ReplyDelete
  7. maszull : wsalam kak.. ye, kak. Hanya Allah sahaja yg Maha Mengetahui :)

    ReplyDelete
  8. lia : ye ke kak.. Banyak kan bersabar dan berdoa ye.. moga semuanya baik2 saja..

    ReplyDelete
  9. betul tu kak, tak semua yang kite nak, kite mampu miliki..semua dh di tentukan olehNya.. kite hanya mampu merancang kan..hrp akak bersabar dengan ape jua dugaan yg datang..

    ReplyDelete
  10. betul tu ros sesungguhnya Allah S.W.T lebih mengetahui...kita sebagai hambanya perlu akur dengan segala ketentuan-NYA

    ReplyDelete
  11. @Wanieys

    ye kak Waniey.. kadan2 memang sedih , tapi, kena terima segalanya...

    ReplyDelete
  12. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yg Terbaik untuk kita...

    ReplyDelete