tabung oh tabung - INILAH REALITI

Tuesday, 10 July 2012

tabung oh tabung



Sikit-sikit, lama-lama jadi bukit




Haa, inilah rupanya tabung saya.. Tabung syiling.. Dah beberapa kali dah saya tukarkan isinya menjadi kertas-kertas yang bernilai.. hehhehe.. duit kertas lah maksudnya.. Comel je tabung saya ni.. Tak besar mana pun.. Tak nak besar-besar, nanti jadi hangat-hangat tahi ayam je... Biar kecik, asalkan penuh.. hehhehehe...

Nampak sangat saya ni penggemar nescafe yang tegar kan? Sampai ke tabung pun nak botol nescafe jugak..

Jom, kita menabung!


Kadang-kadang kita tak sedar kan, dengan adanya tabung, ia dapat membantu kita tatkala berlakunya kecemasan.


Ros.reeza

10 comments:

  1. hehehe....pandai...jgn guna syiling tu.... br blh menabung...klau tak mmg xdenya menabung...=P

    ReplyDelete
  2. Syiling kakak selalu kena bagikan anak kakak yg tinggal di asrama. Kalau ada tabung agaknya tak penuh-penuh.

    ReplyDelete
  3. da beberapa kali tabung kat opis, dpt tukar till RM50 sekali biler penuh... suker betol tima mengira syiling tu he3

    ReplyDelete
  4. tabung sy xpenuh² pun sbb bsr sgt.. +mlas nk isi.. haha

    ReplyDelete
  5. hihi comel jer tabung tu...sikit2 lama jd bukit

    ReplyDelete
  6. comil je tabung...nescafe lak tuh...cayalahhh!!!

    sikit2 lame2 leh beli dslr..hik3!!

    gurau jekk..

    ReplyDelete
  7. bagus rajin menabung...

    tingat kisah kecik2 dulu.. tabung xsempat penuh, asyik kene korek je... ahhahah

    ReplyDelete
  8. rara pon ada,pakai tin biskut.ehehe

    ReplyDelete
  9. sket2 lama2 jadik bukit gituew
    my son pun dah ader 2 tabung yg penuh ngan duwet syiling ngeee

    ReplyDelete
  10. tabung comel.semangat nk menabung klu cmni..hihi

    ReplyDelete