Baby Mat yang manjeee....

August 29, 2012


Hai semua.. Macam mana hari ni?.. mesti banyak terima jemputan rumah terbuka, kan? kan?... 

Nak cerita tentang anak saudara saya yang ke 4 ni.. Anak kakak saya no 2... 


Nama sebenar : Muhammad Mahdi Fikri.
Nama glamour/manja/ timangan : Baby Mat.. (tetap ada baby, walaupun dah 2 tahun 2 bulan..hihihi)


Baby Mat ni memang manja tau.. hihihi.. Suka dengar kalau dia panggil nenek dan atuknya(mak dan ayah saya).. Lembut dan manja jee... Atuuukk.... Neeekk..... hihihi.. 
Dan pandai jugak berlakon tau.. Kalau kita pegang tangan dia, macam nak halang dia buat sesuatu.. Cepat-cepat dia cakap : Neekk...Akit...akit... Aaa, ampak?... ( Nenek, sakit..sakit.. Aaa,nampak?..) hihihi...



Rindu dengan gelagat manjanya... Suka tidur di riba saya kalau naik kereta :)

p/s : Rambut ikut style nenek, kerinting gitu :)



Ros.reeza

You Might Also Like

19 comments

  1. hahaha kalau budak2 kecik dah petah bercakap memang nampak comey jer huhuhu

    ReplyDelete
  2. sama mcm sepupu ayu.agknya kita keik dlu pun mcm tu kot erk..hihi

    ReplyDelete
  3. hehe suka layan keletah budak2 umur2 camnie...kdg2 byk akal dia..tp jenuh gak nak melayan mulut yg pot pet tanpa henti kadang2 tue.

    ReplyDelete
  4. seronok layan anak sedara...tapi kadang2 penat jugak..haha

    ReplyDelete
  5. kena panggil abang mat ni..dah besar..hehe

    ReplyDelete
  6. Amboi sampai muncung mulut tu...

    ReplyDelete
  7. cantik rambut baby mat....kerinting.

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum wbth.....
    alahai comelnya...nie ikut ayah ke..? ikut maknya...raut wajah...

    ReplyDelete
  9. budak2 mmg mcm2 kerenah...mcm2 hal...tapi comel kan bila keletah mcm tu...

    ReplyDelete
  10. biskut tu mmg sedap..nti ciksu letak resepi ros try bat yer..

    ReplyDelete
  11. oo..pandai blakon yer...tarik pipi tembam tu baru tau.haha :D

    ReplyDelete
  12. takpe, raya next year jumpa ag kan..hehe

    ReplyDelete
  13. saya baru merasa ada anak saudara... rindunya...

    ReplyDelete
  14. pandai ngadu kt nenek lagi tu ya..bijak-bijak..:)

    ReplyDelete
  15. mesti windu ngan baby tu kan...hihi

    ReplyDelete
  16. dulu sukalah ulik ank2 buah.. sekarang akak ulik ank2 sendirilah....

    ReplyDelete
  17. hehhe.. comel je lakonan dia.. hihi

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS