FOLLOWER ke 1K

August 07, 2012

Selamat petang semua.. haa, jangan terkejut tengok tajuk kat atas tu ye.. Untuk makluman follower saya baru je mencecah 300+. 

Ni nak bagi tahu ni.. Saya dapat award dari tuan punya blog ni, aida4eva sebab saya jadi follower yg ke 1K :)
Tahniah ye, dah bertambah follower awak :)



Nak tahu, apa hadiahnya?
jeng..jeng..jeng..
ini dia :






Terima kasih banyak-banyak ye..


p/s : Alhamdulillah, banyak berita gembira yang diterima dalam Bulan Ramadhan ni.. Menunggu satu lagi berita gembira dengan penuh debaran. Ya Allah,  Kau permudahkanlah segalanya.. Aminn..

Ros.reeza

You Might Also Like

17 comments

  1. wah....untung la jadi follower 1k orang....dapat hadiah lagi...huhu...jeles2...heheh

    ReplyDelete
  2. mintak hadiah wang tunai 1K.. hihi

    ReplyDelete
  3. tahniah2x..siap dpt hadiah lg tu hehe..

    ReplyDelete
  4. jadi follower bertuah tu,,bukan senang..=)

    ReplyDelete
  5. tahniah ros :)

    kad dah dapat ek, sorry kad n tulisan saya tak cantik. hihi

    ReplyDelete
  6. tahniah ;)

    apa la yg d tunggu tu yer...

    ReplyDelete
  7. bertuah badan,,jemput join segmen sy tau

    ReplyDelete
  8. tahniahhh :) wah daah byk follower ..

    ReplyDelete
  9. Tahniah..mmg Ramadhan ni bulan yang berkat...

    ReplyDelete
  10. wah bestnya... nk amik aura sikit leh... hehehe...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS