JALAN-JALAN RAYA KE 2

August 30, 2012



Selamat Pagi.. Tengok tajuk di atas, terpaksa melangkau ke raya ke 2, kerana gambar-gambar raya pertama semua tertinggal kat rumah di JB. hihihi...

Sebenarnya, keluarga saya dari Kedah datang beraya di rumah saya. Mereka bertolak petang raya pertama dan sampai pada tengah malam.. Terima kasih mak, ayah dan semua yang sudi berkunjung :)
Kebetulan, kakak saya iaitu Kakyang beraya di rumah mertuanya di Mersing. Sebab tu, mak rasa kesunyian, dan ajak ayah beraya di Johor... Jauh tu, dari nun jauh di Utara ke Selatan...


Kami pergi beraya ke Mersing, rumah mertua kakak.

Pemandangan di sekitar Mersing.


Kemudian, kami singgah ke Air Papan, yang juga terletak di Mersing. Sekali masuk Rm3 bagi sebuah kereta.
Sukanya tengok airnya yang jernih... Tapi, tak sempat mandi pun.. huhuhu..




Kenangan suami isteri :)

Dari Mersing, kami menuju semula ke JB. Nak jalan-jalan di Danga Bay pula :)

Keadaan di lebuhraya...
Pemandangan di Stulang, on the way nak ke Danga Bay...




Ramai jugak orang kat Danga Bay malam tu :)


Ni pula pemandangan dari rumah saya...



p/s : Seronok dapat berkumpul :)


Ros.reeza

You Might Also Like

7 comments

  1. sy g open house 2 uma je. sok open house yg ke 3 kesian kan? huhu.



    p.s : harap2 sy menang tiket lg. tq =)

    ReplyDelete
  2. best2 2 in 1 kan...hehhehe....selamat hari raya ya...

    ReplyDelete
  3. meriahnya raya :) hehehe
    miss z tak beraya sakan tahun ne.. cukup sekadar beraya dan menziarah rumah kaum kerabat ja :)

    ReplyDelete
  4. lama dah tak ke danga bay.. duk situ, sedut angin..hihi.

    ReplyDelete
  5. mmg seronok bila dapat kumpul ramai2 camni kan :-)

    ReplyDelete
  6. berkumpul ramai ramai memang seronok..:)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS