Salam Aidilfitri

August 15, 2012



Oleh kerana esok dah start bercuti, di petang yang mulia ini, saya nak berikan siap-siap ucapan hari raya untuk semua.. 

 * Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semua umat Islam di seluruh dunia. 

*Di kesempatan ini, saya ingin memohon maaf andai tersalah bicara sepanjang berblog :)

* Kepada yang bakal pulang ke kampung, hati-hati memandu ye..

* Bersederhanalah di hari raya, ingatlah pada mereka yang tidak berkemampuan :)

* Jangan cuti lama-lama tau untuk raya ni. (Eh?.. apakah?..Saya jeless sebenarnya..hihihi..)

*Kalau ada peruntukan lebih untuk duit raya, jangan segan silu hulurkan pada saya ye :)

Ni khas untuk anda semua ye :




p/s : Motif gambar ketupat?..
*Sebab tak dapat rasa ketupat mak buat tahun ni.. huhuhu. sebab raya ni kat JB.. Takpe, nanti balik kampung, boleh minta tolong mak buatkan :)


Ros.reeza

You Might Also Like

22 comments

  1. selamat hari raya... mohon maaf juga jika ada salah silap...

    selamat bercuti dear...

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya aidilfitri juga dear..semoga selaamt sampai ya ;-).ampun maaf dipinta ;-)

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya..maaf andai akak juga ada tersilap kata semasa berkomentar disini..

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya,maaf zahir batin...:)

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya maaf zahir & batin

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya ros.. semoga ceria walau pun terpaksa beraya di perantauan..hehehe..maaf kalau ada salah silap terkasar bahasa ya..

    ReplyDelete
  7. Salam Aidilfitri utk ros & family. Smoga selamat perjalanan pergi dan balik.

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya aidil fitri utk ros sekeluarga, jaga diri ketika beraya, don't rush, ok

    ReplyDelete
  9. slmt hari raya drpd fazita sekeluarga..semoga lebaran tahun ini lebih bermakna buat korang..hehe

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya ros. saya mintak maaf banyak2 tau. jangan makan rendang banyak2 sangat tau. hehe

    ReplyDelete
  11. Salam Aidilfitri..maaf zahir dan batin....

    ReplyDelete
  12. selamathari raya kak ross... maaf zahir batin ya... hati2 bila balik kampung..

    ReplyDelete
  13. selamat hari raya... maaf zahir batin

    ReplyDelete
  14. salam aidilfitri..semoga gembira dihari lembaran nnti..:)

    ReplyDelete
  15. salam aidilfitri...best tak raya tahun ni? waiting for your new entry... =)
    tahun depan harap saya tak lagi beraya sebagai orang bujang..hikhik...

    http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/ce-citerr.html

    ReplyDelete
  16. Salam Aidilfitri...

    Cepat! ajak kengkawan cukupkan 100 orang untuk MYideakini umumkan kelayakan hadiah penghargaan.. :-)

    www.myideakini.com

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS