Lirik Lagu Kupilih Hatimu – Ussy Feat Andhika

September 21, 2012





Selamat petang semua....

Alhamdulillah..hari ni kita menemui lagi penghulu segala hari, hari Jumaat....

Eh, dashboard blog dah berubah kan?.. Baru perasan semalam.. Emmm..tak best la.. Kena biasakan diri nampak gayanya... Hari tu boleh kembali kepada yang lama..  Agak-agak yang sekarang ni boleh tak kembali ke cara yang lama?.. Ada yang tahu tak?....

Ok, hari ni cuma nak share satu lagu yang sedang meniti di bibir saya dalam minggu ni.. hihihi... Ayat, bukan main lagi.... Lagu Ku pilih hatimu, OST drama Saiful Nita yang ditayangkan di TV3 malam-malam tu, 10.30 malam... Sebenarnya tak minat sangat dengan cerita ni.. Banyak beno konfliknya... Pelakon pun, bukanlah feveretttt saya kan.. Tapi, bila dah dengar lagu ni, terus jatuh cinta dan semangat nak tengok cerita ni.. Haa, tengok tu, betapa lagu memainkan peranan yang penting dalam sesebuah cerita kan?....




Lirik Lagu Kupilih Hatimu – Ussy Feat Andhika

 Ku pilih hatimu tak ada ku ragu
Mencintamu adalah hal yang terindah
Dalam hidupku oh sayang
Kau detak jantung hatiku

Setiap nafasku hembuskan namamu
Sumpah mati hati ingin memilihmu
Dalam hidupku oh sayang
Kau segalanya untukku

Janganlah jangan kau sakiti cinta ini 
Sampai nanti di saat ragaku 
Sudah tidak bernyawa lagi
Dan menutup mata ini untuk yang terakhir

Setiap nafasku (setiap nafasku) 
Hembuskan namamu (hembuskan namamu)
Sumpah mati (sumpah mati) 
Hati ingin memilihmu (ku milikmu)
Dalam hidupku oh sayang
Kau segalanya untukku ooh

Janganlah jangan kau sakiti cinta ini 
Sampai nanti di saat ragaku 
Sudah tidak bernyawa lagi
Dan menutup mata ini untuk yang terakhir

Oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini 
Sampai nanti di saat nafasku 
Sudah tidak berhembus lagi
Karena sungguh cinta ini cinta sampai mati

Tolonglah jangan kau sakiti cinta ini 
Sampai nanti aku tidak bernyawa lagi
Dan menutup mata ini untuk yang terakhir

Oh tolonglah jangan kau sakiti hati ini 
Sampai nanti di saat nafasku 
Sudah tidak berhembus lagi
Karena sungguh cinta ini cinta sampai mati
Cinta sampai mati

 

p/s : Cuba dengar dulu lagu ni, nanti mesti jatuh cintaa jugak :)


You Might Also Like

15 comments

  1. tq..sya baru nak cari lagu ni..done click you link

    ReplyDelete
  2. Rasanya dah xde old dashboard lg kot,sbb cari juga tpt nak setting ke old interface tu x jumpa pun.

    ReplyDelete
  3. saya sangat suka lagu ni, kalau tengok saiful nita mesti nyanyi sgn anak2, tapi separuh je la hee...hee...

    ReplyDelete
  4. xfulo sgt cte ni tp lagu bez gk ler..

    ReplyDelete
  5. rupa2 saiful nita ni cerita ye? baru la tau.. duduk hostel ni mmg taktau la drama2 apa yg ada kat tv.. hehe

    ReplyDelete
  6. tak pernah tengok cerita dan dengan lagu ni,ngeeee..sebab saya jarang dengar lagu dan tengok tv 3.huhu.

    ReplyDelete
  7. tak boleh dah..
    mata ciksu pon dah bling2tgk dashboard baru =)

    ReplyDelete
  8. pernah tengok sekali je saiful nita ni, masa nita mintak putus tunang dengan saiful. eh ye ke? hihi

    ReplyDelete
  9. This is the right blog for anyone who wants to find out about this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I actually would want…HaHa). You definitely put a new spin on a topic thats been written about for years. Great stuff, just great!

    ReplyDelete
  10. I look forward to reading more of your articles and posts in the future, so I've bookmarked your blog. When I see good quality content, I like to share it with others. So I've created a backlink to your site. Thank you!…

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS