RENDANG SPECIAL

September 04, 2012



Selamat pagi semua.. 

Hari ni nak share tentang rendang yang saya masak masa raya pertama hari tu :)

Saya masak Rendang Ayam ikut resepi mak.. Alhamdulillah, menjadi.. Sedap.. Suami kata lulus dah masak rendang.. hihii.. Tapi, saya rasa masih tak dapat lawan yang mak buat :)
Rendang tu makan ngan nasi impit dan lemang.. Kesian kat suami, tahun ni beliau tak dapat rasa ketupat pulut, air tangan maknya...ye lah, tak balik kampung kan.. huhuhu..

Masa ni baru nak mendidih...


Saya potong ayam besar-besar.. Baru puas nak makan.. hihihi..


Tadaaa.. Dah siap.. Rendang Ayam Special, Air tanganku.. hihihi



p/s : Nak buat rendang daging pula nanti :)


Ros.reeza

You Might Also Like

15 comments

  1. sedap tu huhu, sib baik baru lepas buat kelmarin.. makan dgn ketupat

    ReplyDelete
  2. dh lama tak buat rendang ayn tua..
    meh sini nk jamu kek pisang pulok, nak?

    http://lobaksusue.blogspot.com/2012/09/dapat-jemputan-ke.html

    ReplyDelete
  3. bestnya... merasa gak mkn masa raya ari tu... mkn ngan nasi impit.,..best..

    ReplyDelete
  4. adoyyy tak tahan tengok rendang! sedapnyeee!!

    ReplyDelete
  5. mkn gan ktupat palas sdap ni..hihi.nyum2x :)

    ReplyDelete
  6. kita pun buat rendang ayam ms raya ritu...

    ReplyDelete
  7. oklertu dah kena ngan tekak sang suami... memang tak leh lawan mak masak..

    ReplyDelete
  8. dah x larat nak mkn rendang..hihihi...tp rendang nampak sedap :)

    ReplyDelete
  9. wahh..dah pass boleh jemput kengkawan ni..hehehe

    saya tak dapat makan rendang mak tahun ni..turn balik kampung husband..

    ReplyDelete
  10. mesti sedap ni..napak pun dh sedap...:)

    ReplyDelete
  11. rendang macam nie feveret liza sangat2.. tapi kurang gemar yg macam kekeringan rendang itu.. hik3

    ReplyDelete
  12. yumm yummm. hritu raya xsempat pn makan rendang..weekend ni nak buat lah

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS