Wednesday, October 31, 2012

♥♥ dinner for tonight ♥♥

selamat malam semua... makan ape malam ni?.. masak sendiri ke beli jerr.. hihi. malam ni terlebih rajin, maka saya pun masak.. hihi.. ...
Sunday, October 28, 2012

I'm Coming Back ♥♥

selamat petang semua. Seperti tajuk di atas, ya saya kembali semula di dunia blog  tiada niat untuk menyepikan diri ini. Namun masa memba...
Thursday, October 11, 2012

~~ MOTIVASI PAGI ~~

Selamat pagi semua :) Apa khabar hari ini?.. Diharapkan semua sihat-sihat sahaja ye..   Hari ni, saya nak berkongsi ini, buat i...
Tuesday, October 09, 2012

DOA & TAWAKAL

Alhamdulillah, hati sudah kembali tenang walaupun fikiran masih ada kegusaran..  Apa yang saya tanamkan dalam diri, , saya ...
Monday, October 08, 2012

Ya Allah

p/s : Hati sangat sedih.. Moga semuanya baik-baik saja... Ya Allah, permudahkanlah segalanya.. Hanya padaMu aku memohon.
Saturday, October 06, 2012

~~AIR MULA NAIK ~~

Minggu lepas saya dan suami balik kampung. Masing-masing satu negeri kan mudah sikit. Kampung saya di Merbok dan beliau di Jitra.. Meman...
Friday, October 05, 2012

AIR-COND OH AIR-COND

Panasnya rasa.. Kat opis ni, air-cond rosak.. Aduh..berkuap rasa.. Kalau air-cond tu ok, bukan main lagi sejuknya.. Menggigil-gigil ...
Friday, October 05, 2012

~WANITA SOLEHAH~

Selamat pagi semua :) Alhamdulillah, bertemu lagi kita di hari Jumaat yang indah ini.. Saya rasa sebagai seorang perempuan, s...
Thursday, October 04, 2012

♥♥ MAT RIAU ♥♥

Selamat malam semua. cuma nak kongsikan gambar 2 ekor kucing peliharaan mak mertua saya.. kalau nak tahu, mak mertua saya ada bela...
Thursday, October 04, 2012

comel tak saya ???

Patung milik saya dan anak buah saya, Dania. Yang oren tu saya punya dan yang pink tu Dania punya. Dah tua-tua macam ni pun nak ada penem...
Thursday, October 04, 2012

PLAN A, B, C, D, E .......

Selamat pagi semua :) Apa khabar hari ni?.. Diharapkan semuanya sihat-siahat dan ceria-ceria selalu ye... Mulakan hari anda deng...
Wednesday, October 03, 2012

MOTIVASI PAGI

Selamat pagi semua :) Pagi lagi sekarang ni kan?.. hihi.. Hari ni nak kongsikan satu kata semangat.. Untuk diri sendiri dan juga...
Tuesday, October 02, 2012

ALHAMDULILLAH

Selamat pagi semua..  Ingat lagi tak entry   ni dan entry yang ini?...  Alhamdulillah... Pagi tadi, setelah selesai menghadiri...
Monday, October 01, 2012

MENJAMU SELERA

Minggu lepas singgah makan di Kaya Kopitiam .. Tertarik dengan air dia sebenarnya.. Apple AsamBoi.. Sedap sangat.. dan banyak pulak t...
Monday, October 01, 2012

Motivasi Pagi

Selamat pagi kawan-kawan :) Mulakan hari Isnin anda dengan senyuman yang manisssss ... p/s : Suka melihat orang tersenyum :...
Powered by Blogger.