~ALHAMDULILLAH~ SETAHUN SUDAH - INILAH REALITI

Wednesday, 3 October 2012

~ALHAMDULILLAH~ SETAHUN SUDAH




Walaupun hari ni dah 3 Oktober, namun saya masih jugak nak updated cerita tentang ulangtahun pernikahan saya dan suami :) hihii..

Alhamdulillah, pada tanggal 30 September 2011 saya telah bergelar isteri :)

Kini usia perkahwinan kami baru mencecah setahun..

Masih banyak yang perlu kami pelajari..

Di sini saya ingin berkongsi beberapa keping gambar di sekitar hari kenduri kami..

 Temanya ialah purple :) 

Saya ni penggemar warna purple :)








Cari dalam pendrive, tak ada pulak gambar nikah dan kenduri sebelah suami.. huhu... Takpe, lain kali saya kongsikan ye :)



p/s :1) Ya Allah, redhailah hubungan kami suami isteri. Jadikan aku isteri yang solehah yang boleh membahagiakan suami, mak ayah, keluarga dan orang sekelilingku :)
2) Suka melihat kebahagian orang lain, makanya saya pun inginkan kebahagiaan.. Doakan untuk kami, ye. Agar dimurahkan rezeki untuk mempunyai zuriat :) Aminn.

26 comments:

  1. happy anniversary & congrats for both of you..semoga perkahwinan berkekalan dan bahagia selalu.. :D

    ReplyDelete
  2. akak doakan semoga jodoh ros dan suami berkekalan hingga ke akhir hayat & dikurniakan dgn anak2 yg comel..
    hepi anniversary

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...kejap je setahun dh, tahniah..moga kekal bersama ke akhir hayat

    ReplyDelete
  4. selamat ulangtahun perkahwinan Ros, tahniah...

    cantiklah gambar tu, sama cantik dan sama padan..

    Semoga bahagia selamanya ^_^

    ReplyDelete
  5. happy anniversary!
    semoga jodoh kalian berkekalan hingga ke syurga firdausi :)

    ReplyDelete
  6. selamat ulang tahun perkahwinan///sama pulak ngan tarikh nikah sya..30.09.2006..skg dh 6 tahun..

    ReplyDelete
  7. hppy anniversary ... moga kekak ke akhir hayat.. yana pon msh menunggu rezeki yg tak ternilai tue. sama2 kt berdoa & usaha ea .. ^^

    ReplyDelete
  8. eppy anniversary n moga dikurniakn yg yg soleh n solehah..

    ReplyDelete
  9. Selamat ukangtahun yg pertama....moga bahagia hingga ke Jannah..dan di beri zuriat yg comel, soleh dan solehah..

    ReplyDelete
  10. Epy 1st anniversary! Moga sentiasa bahagia dan ceria yer.. :-)

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah dan tahniah sudah setahun.. Semoga kekal hingga syurga dan ada rezeki utk dapat zuriat..

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah. ros, sama la kita september jugak. saya 24hb awal 6 hari drpd ros.
    :P

    ReplyDelete
  13. dah terlmbt ke deqla nk wish ni.. hihi.. x dulik nk wish jugak la..
    happy anniversary dear.. sweet sgt...kek tu ohsem la.. pink!!! :)

    ReplyDelete
  14. salam kenal ros reeza~

    happy anniversary for both of u. k.izan doakan kebahagiaan sentiasa menjadi milik kalian berdua.

    kek tu menggodalah~

    ReplyDelete
  15. lambat ke tak belakang kira

    semoga ikatan pernikahan ini kekal hingga akhir hayat..
    ceria2 selalu hendak-Nya..amin

    selamat pagi ;)

    ReplyDelete
  16. happy anniversary.. semoga berkekalan..

    ReplyDelete
  17. tahniah kak..happy anniversary...semoga bahagia sentiasa..:)

    ReplyDelete
  18. hepy anniversary tuk ros dan suami...semoga ikatan yg dibina berkekalan hingga akhir hayat..Insyaallah

    ReplyDelete
  19. happy annivesarry.. semoga dikurniakan keluarga yang diberkati Allah selalu n kite dikurniakan zuriat..:p

    ReplyDelete
  20. semoga jodoh kalian kekal hingga akhir hayat..purple..??saya pun suke..hihihi

    ReplyDelete
  21. setahun dah...smga trus berbahagia yer ;)

    ReplyDelete
  22. salam perkenalan..
    happy annivesary..moga sentiasa bahagia bersama hingga ke akhir hayat..ameen..

    ReplyDelete
  23. cumilnya awak ngan baju purple..=)hepi anibersery=)

    ReplyDelete
  24. Alhamdulillah :) MOga berkekalan hendakNya :) Aminn..

    ReplyDelete