MENJAMU SELERA - INILAH REALITI

Monday, 1 October 2012

MENJAMU SELERA





Minggu lepas singgah makan di Kaya Kopitiam.. Tertarik dengan air dia sebenarnya.. Apple AsamBoi.. Sedap sangat.. dan banyak pulak tu.. Dalam jug kecil lagi :)

Order nasi lemak. Ok je rasanya.. Rasa nasi lemak la kan?.. hihihii...








p/s : Makan nasi lemak tak habis pun, sebab kenyang air :)

25 comments:

  1. adoiiiiiiiii tak bekpes lagi neh. bila tengok jer terus lapa! huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. menyanyi pulak perut ni tibe2..hehe..

    ReplyDelete
  3. suami saya suka apple asam boi ni :)

    ReplyDelete
  4. camne tak kenyang dengan air, satu jug tuhhh

    ReplyDelete
  5. memang memikat selera..saya x sarap lagi nih...huhuhu

    ReplyDelete
  6. mak aih..jag ke tu..patut kenyang.. mak saya marah betul kalau makan berulam air..hehehe

    ReplyDelete
  7. alamak ngah lapo ni saja tau bg tingin hahaha

    ReplyDelete
  8. alahai sedapnya..dhlah mls nk klr lunch ni..hehe

    ReplyDelete
  9. nowadays style air sume letak asam boi kann..

    ReplyDelete
  10. tu gelas yg mcm jug tu air epal asam boi ke.. byknya.. patutlah kenyang minum air :-)

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum ros....wah memang sedap tapi kalau mkn berulam air mmg x akan habiskan...:)

    ReplyDelete
  12. Tiba2 perut ni dok berdangdut plak...

    ReplyDelete
  13. terliur pulak tengok air kaler hijau....nanti nak ajak hubby pi makan situ jugaklah kikiki

    ReplyDelete
  14. wahh..minum dalam jag..terujanya...:)

    ReplyDelete
  15. saya nak p lunch sekarang jugak!! hehe

    p/s : nanti saya update entry baru :)

    ReplyDelete
  16. suke2x..air apple asam boi..air kedondong asam boi pon sedap..jambu batu asam boi..eh?byk plak..hihihi

    ReplyDelete
  17. wah terasa2 pulak kesedapan seperti yang digambarkan tu dear :)

    ReplyDelete
  18. mesti sedap epal asam boi tu kan.

    ReplyDelete
  19. nasi lemak my peberet;)

    cantik jug air epal tu..cute;)
    selalunya ciksu minum air separuh dulu sebelum jamah nasi..tinggal sikit je untuk turunkan segala nasi2 nanti..hehe

    ReplyDelete
  20. uuu mak aii.besaq nyer gelas?bape hingget2 dear?

    ReplyDelete
  21. Amboi bukan main besar lagi jug nya ye..

    ReplyDelete