♥♥ MAT RIAU ♥♥ - INILAH REALITI

Thursday, 4 October 2012

♥♥ MAT RIAU ♥♥




Selamat malam semua.

cuma nak kongsikan gambar 2 ekor kucing peliharaan mak mertua saya.. kalau nak tahu, mak mertua saya ada bela 7 ekor kucing.. tu tak termasuk lagi arnab, burung , ayam... memang banyaklah haiwan di rumah mak mertua saya ni..

yang dok pandang camera ni namanya Mat Riau.. hihi.. sebabnya dia suka mengiau kat kita. macam nak mengadu sesuatu la tu kot.. hihi. yang lagi satu tu saya tak tau namanya.. saya ni memang takut ngan kucing. lagipun ada asma kan.. tapi kucing-kucing ni suka sangat dok selendeh kat saya.. tahu kan makna selendeh tu?.. hihi.. 




p/s : ada yang suka bela kucing tak kat sini?...

17 comments:

  1. msti pnyyang mil akak kn..byk bela bntang ;-)

    ReplyDelete
  2. msti pnyyang mil akak kn..byk bela bntang ;-)

    ReplyDelete
  3. eh kita samalah.. sy pun tkt kucing.. hihii

    ReplyDelete
  4. saya suke bela tp kawasan perumahan ni susah nk bela..

    ReplyDelete
  5. sy!

    hehe
    sbb xde sibling so, adopt kucing je lah dari kecik. sampai berparut parut muka
    tp kucing ttp ksygan

    ReplyDelete

  6. comel mat riau tuh
    heheheh akak pun suke sgt kucing, masa kecik2 dulu banyak kucing kt umah kt kg... skrg nih takdelah nk beli kucing kt umah sndiri, maklum diri sndri ada asma, anak lak ada masalah jantung...

    ReplyDelete
  7. Mat Riau tu muke sedih jerrr...hihihi.

    ReplyDelete
  8. rumah saya banyak kucing, nak dekat 20 ekor. nasib baik rumah kg. :)

    ReplyDelete
  9. alahai muka tak bersalahtuh kucing tuh.hehehe buat muka kesian pun ada..2,2 anak nurul suka kucing.nurulpun tapi tak bleh sbb ada alergi.huhu sayang sbb org kata kalau kita bela kucing rezeki kita murah.serius tak tipu=)

    ReplyDelete
  10. muka syahdu jek...jentik idung kang...saya ada 4 ekor je....

    ReplyDelete
  11. dth tgk kucing comel ni lagi..

    ReplyDelete
  12. comelnye...tp nape cam sedeh tu? haha.. ni mesti dok tggu turn bila la nk makan...asyik yg sebelah tu je mkn...deqla pun suka kucing..dlm blog pun suka citer pasal kucing.. :)

    ReplyDelete