~~ ADA APA DENGAN 5 DISEMBER? ~~

December 07, 2012




Lambatnya nak sambung entry yang lepas ni.. Kan saya ada cerita dalam ENTRY ni.. Haa, ni baru nak sambung cerita ni..
 
Sebenarnya bukanlah ada apa sangat dengan tarikh ni. Tapi, tarikh ni lah tarikh yang istimewa buat saya. Pada tarikh ni lah, saya berkenalan dengan suami saya. SMS pertama yang diterima pada jam 3-4 pagi.. hihi..  Tapi, tak balas pun masa tu. Esoknya, Beliau hantar lagi SMS...Tu je lah yang saya boleh kongsikan..  Memang manis bila dikenangkan :)
 
 
~~ 5 Disember 2009 ~~
 
 
Alhamdulillah, dah 3 tahun kami berkenalan rupanya.. hihi




p/s : Gambar ni masa kenduri di sebelah pihak lelaki :)

You Might Also Like

11 comments

  1. happy anniversary .. so sweet :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum ros...tahniah2 yer...:)

    ReplyDelete
  3. haha.. biase la memula mesti jual mahal.. :)

    ReplyDelete
  4. selamat ulangtahun ros.
    ciksu doakan kalian bahagia selamanya.
    semoga tahun depan ada penyeri yang hadir.amin

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. dah 3 tahun.. moga kekal hingga ke syurga :)

    ReplyDelete
  6. swetnya moga terus berkekalan dear ;-)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS