BABY ARIF

Monday, December 10, 2012



Selamat tengahari semua. Dah makan ke kawan-kawanku sayang ?.. Saya tak keluar makan pun, cuma kirim pada kawan.. Char Keow Teow lgi.. hihihi...

Nak berkongsi satu gambar anak saudara saya, Baby Arif ni.. Dia ni suka menyorok dalam almari ni tau.. Dia ni duduk dengan mak saya kat Kedah nu.. Mak saya jaga sementara ibunya kerja. Mula-mula tu, memang jenuh mak saya mencari dia. Tak tahu ke mana. dah satu rumah cari. Rupa-rupanya dia boleh menyorok dalam almari ni.. hihihi.. Baby Arif ni tak pandai cakap lagi. Cuma boleh sikit-sikit je la.. Masa mak saya panggil dia, Arif...Arif...dah banyak kali, mak saya dengar suara dia ketawa. Tengok-tengok kat dalam ni.. Pandai tu, dia main nyorok-nyorok ngan nenek dia ye :)

Masa ambil gambar ni, dia dah nak keluar dari tempat persembunyian dia... hihihi




p/s: seronok tengok keletah kanak kanak..

6 comments:

Powered by Blogger.