BUAH MANGGIS

December 15, 2012




Pagi tadi saya pergi pasar tani. Jalan punya jalan..punya jalan, tup tup ternampak manggis. Apa lagi, saya pun terus beli. Dia jual 3kg, RM10. Tapi, saya beli  5 ringgit je. 

sebenarnya, dah lama saya tak makan buah manggis tau. dalam tahun ni, ni lah yang pertama kali!

inilah dia buahnya :-






Saya pun tak tahu nak pilih pilih buah manggis ni. tak tahu macam mana nak pilih yang elok. Saya suruh peniaga tu je yang bubuh. 



p/s : Jemput makan ye ♥♥

You Might Also Like

9 comments

  1. Wahhh sedaonya manggis ni.. eh, ko makan sorang ke ni?.. hihi

    ReplyDelete
  2. samalah.. sy pun xreti nak pilih.. hihii

    ReplyDelete
  3. Sedapnya manggis..lama tak makan..

    ReplyDelete
  4. oo..ni la manggis ye yer...dh bt eksperimen ke??hihihi

    ReplyDelete
  5. aritu beli kat pasar malam 2 kg rm8...mahal kan..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS