KARIPAP-KARIPAP CINTA - INILAH REALITI

Friday, 14 December 2012

KARIPAP-KARIPAP CINTA




Selamat malam semua. Haa, tengah buat apa tu?.. mesti tengah rehat rehat kan?.. yelah, penat bekerja sian tadi kan... 

Dah masak makan malam ke?. ataupun masak kat kedai jerr.. hiikhik... 

Nak tahu saya makan apa?..meh kita tengok sama sama k...






Inilah dia kawan kawan. Karipap karipap cinta. eh,bukan . ni karipap pusing. tadi saya beli yang jenis sejuk beku kat opis tadi. balik , goreng je dan terus makan..
Alhamdulillah, rezeki untuk malam ni..

17 comments:

  1. karipap is feveret,,mmg jatuh cinta

    ReplyDelete
  2. Sedapnye.lama tak makan karipap..

    ReplyDelete
  3. baru nampak tak makan lagi macam sedap jerk! huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. @Cikgu Ma sedapkan.. tetiba rindu karipap yang mak buat.

    ReplyDelete
  5. @Cik Syidayeke. Kalau rasa malas nk buat , beli je.. mudah kn. Hihi

    ReplyDelete
  6. @Sue PeLikwah..tengok je pun dah boleh tahu ek....hihi

    ReplyDelete
  7. Amboi...tajuk bukan main lagi.. hihihi

    ReplyDelete
  8. ni pun makanan kesukaan dya..haha

    ReplyDelete
  9. suke karipap!!nyum2x..sng kan..bli,grg mkn...hahaha..frozen je skrg

    ReplyDelete
  10. sedap ni..suka karipap pusing..

    ReplyDelete