Oh, boleh pinjam masa awak? - INILAH REALITI

Wednesday, 5 December 2012

Oh, boleh pinjam masa awak?




Selamat pagi semua :)
 
Semoga hari ini membawa seribu kemanisan buat kita semua. Apa khabar semuanya rakan-rakan sekalian?. Semoga semuanya dikurniakan kesihatan yang baik untuk terus melakukan kebaikan pada hari ini dan hari-hari yang seterusnya..
 
Sekarang ini, saya memang selalu berperang dengan masa. Oh masa. Rasa seperti tidak cukup.. Boleh ke mintak lebih masa?.. hihi.. Dek kerana kesibukan di tempat kerja, dan pelbagai hal yang datang menerjah diri ini, saya memang langsung tak sempat nak menjengah blog sendiri.. Maafkan saya kerana agak lama tidak meninjau ke blog rakan-rakan sekalian.
 
Memang banyak yang hendak diceritakan, tapi bukan untuk kali ini. Sebab sekarang ni pun saya sedang mencuri masa sekejap. Oh,maafkan saya.
 
 
 
 
p/s : terkadang rasa jeless singgah di hati melihat orang lain yang mempunyai banyak masa tetapi tidak tahu menggunakannya.. Ecceewwahh..ayat..bukan main lagi.. hihi

6 comments:

  1. bila terlalu banyak perkara yg nk dibuat..memang terasa masa tu x cukup kan :)

    ReplyDelete
  2. hye ros..
    how r u dear..lama menyepi..
    mesti penat kan ulang alik g kerja..
    amcam jem kt jb ok:D

    ReplyDelete
  3. takpe. masa die nanti die akan sibuk la tu...

    ReplyDelete
  4. Takpe, dahulukan mana yang penting dulu ye :)

    ReplyDelete
  5. saya pn kalau blh pinjam masa nk jer pinjam hehehe

    ReplyDelete