SEHATI SEJIWA - INILAH REALITI

Monday, 10 December 2012

SEHATI SEJIWA

 
 
Inilah anak saudara saya yang perempuan, Nurrin Batrisyia Dania. Tapi, saya panggil dia Nya je.. Dan dia pulak panggil saya Ija je.. hihihi.. Patutnya dia kena panggil saya Mak Uda... Nak buat macam mana kan, dah dulu duduk sekali, dia dah terbiasa dengar mak saya panggil Ija, dia pun sebut Ija.. Tapi, dia panggil suami saya, Pak Uda,.. Nya ni dah berusia 7 tahun, nak masuk 8 tahun dah...
 
Memang kami amat rapat sangat.. Tapi, sekarang ni dah berjauhan.. saya di Selatan ni ha.. Dia di Utara nu... Dulu, masa kami keluar jalan-jalan, mesti orang ingat Nya ni adik saya tau.. sama kan wajah kami?..
 
 
Gambar ni diambil 2 minggu sudah.. Nya datang Jb .. Kan cuti sekolah kan :)
 


p/s : walau berjauhan, kasih kita tetap bersemi.. cewwahh...

23 comments:

  1. yerla..nampak cam adik beradik...:)

    ReplyDelete
  2. haah ler... nmpak macam adik dan kakak jerk.. hehehe

    ReplyDelete
  3. Assalam..

    Hmm memang seiras.Tambah2kat pp tu.comel jer..

    ReplyDelete
  4. Memang nampak sehati sejiwa..hehehe :)

    ReplyDelete
  5. dah anak sedarakan mesti der seirasnyer.. bestnyer der anak sedara yang rapat gitu..

    ReplyDelete
  6. a`aa seiras ;D
    wah..jln sakan la nya mak uda bawa yer ;D

    Jb harga makan standard la kalau area bandar..hihi

    ReplyDelete
  7. @abah khalisha Tu la, ramai yg cakap gitu.. dah ada pertalian kan.. mana lagi tumpah kuah kalau tak ke nasi :)

    ReplyDelete
  8. @C.M.A @ CikMoonAdnan wah, adakah ini bermaksud saya nampak kebudak-budakan?.. hihihi

    ReplyDelete
  9. @Sherwieyna Muzzawer sehati sejiwa sangat.. teman bertengkar :) hikhik

    ReplyDelete
  10. @Cho Zila a'a..rapat.. dia lahir masa saya tingkatan 5.. memang mak saya jaga .. tu yang rapat tu..

    ReplyDelete
  11. @QasehnyaRania tak jalan sangat.. sebab Pak Uda nya kerja.. hikhik..
    tu la, Ros mula-mula terkejut l;a jugak.. huhu.. standard la kan, dekat ngan Singapore :)

    ReplyDelete