Jagung Special - INILAH REALITI

Sunday, 16 December 2012

Jagung Special




Selamat malam semua.
Dah makan malam ke belum ye?. mesti dah kan.. dah lewat jugak ni. hampir pukul 10 ni. 
ok, malam ni saya makan jagung... lapar pulak waktu macam ni, walaupun tadi dah makan mee goreng. hikhikhik.... 
Saya rebus sendiri tau. letak gula dan garam sikit, bagi tambah rasa sikit kan....


tadaaa.... Inilah jagungnya... penuh je isinya dan besar pulak tu... Memang puas hati...





Tapi kan, saya ni ada masalah sikit tau.. Saya tak boleh makan jagung dengan cara gigit terus dari batangnya. hihihi..Jangan ketawakan saya ye. Bukan apa, gigi saya ni tak berapa kuag rasanya.. saya rasa ngilu nanti...

Maka,
untuk makan jugak jagung tadi, saya buat macam ni :-






p/s: jemput makan ye.. saya suka makan macam ni. tapi anak saudara saya suka campur planta sikit. ♥♥♥



19 comments:

  1. sedapnyer... terliur lak akak menengoknyer... terus rasa nk cari jgung gk... hehehhe

    ReplyDelete
  2. kalau campur planta mmg sedap..hihi

    ReplyDelete
  3. inilah realiti... akak pulak suka makan jagung terus gitu.. lebih rasa manisnyer...

    ReplyDelete
  4. Kakak baru bawa balik jagung dari kampung seguni. Dah rebus separuh bawa ke surau dan sebahagian bagi jiran-jiran.

    tapi kakak suka makan gigit terus dari tongkolnya - puas tau:)

    ReplyDelete
  5. tetiba teringat jagung bakar.. hahaha...adess

    ReplyDelete
  6. kuning jer nampak..tak suke mkn gan batang dy tu..nnt menyelit..hihihi

    ReplyDelete
  7. moon pon xsuka makan jagung gigit camtu je... hehehhee

    kalau wat bubur jagung nie... perghh sedap nie.. hehe

    ReplyDelete
  8. amboi sng kan mkn gitu..campur butter mmg sodap..

    ReplyDelete
  9. mcm jagung plastik je. huhu.. letak planta pastu letak susu sket. sedappp. mcm cup corn. ;)

    ReplyDelete
  10. hikhik..makan mcm ni pun kegemaran anak2 izan. sbbnya malas nak gigit jagung tu.

    ReplyDelete
  11. saya pun suka isi planta, susu ngan garam sikit. buat sweet corn :)

    ReplyDelete