SUSU KAMBING SEGAR

December 14, 2012



Bukan tentang susu kambing segar yang saya nak ceritakan hari ni. hihi..

Saya nak share satu gambar yang saya ambil di rumah mak mertua saya di Jitra. haaa..gambar kambing sedang menyusu. bukan main lagi minum dalam botol susu kanak.kanak. hihi..

Saya yang tak pernah tengok kambing menyusu, tertawa sendiri. hihi,.. Kambing pun dah pandai nak minum dalam botol ye.. hikhik...



 
p/s : Sehingga saat ini, saya tak pernah lagi merasa susu kambing :)

You Might Also Like

20 comments

  1. Hi hi kambing pun menyusu guna botol gak..

    ReplyDelete
  2. comelnya minum susu botol juga.

    ReplyDelete
  3. comelnyaaaaaaaaaa!!! hehehehe. kambing pun sekang neh dah advanced kan! hehehe

    ReplyDelete
  4. @abah khalishasusu tepung. Memang untuk kambing.. mak mertua beli di kedai haiwan :-)

    ReplyDelete
  5. @Mrs Velentinehihi. Ye kak. Sy pun first time jugak nampak tau.. mak mertua suka bela haiwan. Kucing, arnab, kambing, burung , ayam...

    ReplyDelete
  6. @Si Matatajamiye kak.. mak mertu saya memang sayang sangat kat haiwan peliharaan dia. Kakau ada yang tak sihat, siap bawa ke klinik..

    ReplyDelete
  7. @Nazayienahihi. Comel kan. Pagi pagi dia akan mintak susu tau ngan mak mertua saya.

    ReplyDelete
  8. Kambing sekarang... minum guna botol lagi... comel..hihi

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS