AKUKAH YANG BERSALAH?

January 21, 2013




Pernah buat tak macam ni??

Kalau pernah, jangan buat dah tau. 




p/s: Kongsi yang ni dulu ye pagi ni. Jom mulakan tugas dahulu. 


You Might Also Like

15 comments

  1. buat bila dah geram...kalo dia tido nak kacau saje2 mmg tak laa... :)

    ReplyDelete
  2. pernah gak buat.. nak menyakat haha

    ReplyDelete
  3. kahkahkah..dl ada buat.. sian kucen tu

    ReplyDelete
  4. Kakak tak ada kucing so tak pernahlah buat. Dengki dgn kucing ye hihi..

    ReplyDelete
  5. kucing salah satu haiwan kesayangan Rasulullah... so yg suka niaya kucing tu, ingat2 la yer...

    * mood : mmg xsuka klau ada yg suka niaya kucing...

    ReplyDelete
  6. ahak2 penah2... tp dulu la masa mude2 kt kg, tp bkn je kucen kt adik akak pun akak biasa bt heheheh

    ReplyDelete
  7. tak penah buat... hihihi sian kucing tu...

    ReplyDelete
  8. aduhh x baik macam tuu .. kijam !

    ReplyDelete
  9. kau pun pernah buatkan masa kecik kecik dulu?.. hihi..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS