CHEF AMMAR

January 01, 2013




Inilah rancangan kegemaran saya sekarang ni..

 Chef Ammar di Tv AlHijrah.






p/s: cubalah kawan-kawan tonton nanti. sungguh bermanfaat ♥♥♥

You Might Also Like

10 comments

  1. suka tengok & dengar dia cakap. kdg2 kelakar pun ada tgk gelagat dia. :)

    ReplyDelete
  2. nak gak tgk..tapi kat umah xdpt siaran al hijrah... al maklum ler...x guna astro pon ye gak..

    ReplyDelete
  3. x pnh tgk lagi rancangan ni.. nanti leh tengok ni.. saya pun suka tgk rancangan masak2

    ReplyDelete
  4. klu ada tv gak mmg layan ni..masak2x..best!

    ReplyDelete
  5. akak pun suke... akak mule2 tgk chep ammar nih masa bulan pose aritu, kan ada rancangan dia dlm kul6 gitu kot tiap2 hari... sampai skrg akak suke... suke cara dia memasak tuh, penuh ngn selawat zikir...

    ReplyDelete
  6. memang best..sypn suka tgk citer ni...walaupn xreti msk,tp suka tgk rncangan masakan mcm ni...hehehe..

    ReplyDelete
  7. ya sha pun suka tgk cheff ni..hehe

    ReplyDelete
  8. tak pernah tgk lagi chef ni masak la;D

    ikn keli lagi la ciksu tak mo..lendir dan darahnya..huu

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS