Dania ~8 tahun ~ - INILAH REALITI

Monday, 7 January 2013

Dania ~8 tahun ~




Hari ni 7 Januari.. Hari ulangtahun kelahiran anak saudara saya, Dania atau lebih mesra dipanggil Nya. 

Tanggal 7 Januari 2005, lahirnya Dania. Masa tu saya di tingkatan 5. Kitorang memang rapat tau. Rinduuuu kat Dania! sekarang dah jauh dah kita kan.



Selamat ulangtahun kelahiran Nya. Moga membesar menjadi seorang yang baik, bijak dan juga sihat.. Ija sayang sangat kat Nya tau..






p/s : Usia sudah semakin bertambah ♥♥

14 comments:

  1. Assalamualaikum
    Selamat Pagi
    Singgah umah sis kejap :)

    ReplyDelete
  2. Happy besday utk dania..semoga membesar jd anak sedara yg baik

    ReplyDelete
  3. slmt hari lahir utk anak saudara sis..comel sgt..bday gurlz..hehe

    ReplyDelete
  4. nikan anak sedara kesayangantukan.. rasa macam der baca entry sebelum ini..
    selamat hari jadi dania.. jadi anak solehah yerk...

    ReplyDelete
  5. as-salam..
    selamat hari lahir buat nya :D
    semoga dikurniakan kesihatan yang baik dan dipanjangkan umur..
    amin

    #ciksu belom penah sampai CH..tp suami penah..

    ReplyDelete
  6. happy besday Nya sayang :)
    moga jadi anak yang solehah.. belajar rajin-rajin k :)

    ReplyDelete