Getah Pemadam - INILAH REALITI

Monday, 7 January 2013

Getah Pemadam



Selamat pagi.

Kali ni saja nak share satu benda.  Anak saudara saya, Daniel atau lebih mesra dipanggil Nil ni suka sangat kumpul pemadam tau. Dia suka main pemadam tu. Dah banyak sangat dah koleksi dia. 

Tapi kan, bila dia bawak ke sekolah. Nanti bila balik sekolah, jumlahnya mesti tak sama dengan yang dia bawa. Rupanya baru saya tahu. dorang main pemadam ni kan, siapa yang kalah kena bagi pemadam tu pada yang menang. wahh..seronok yang menang tu ek.. hihihi... Nil ni darjah 4 tahun ni. 






p/s : Gambar di ambil masa bulan 11 yang lalu. Masa ni Nil datang waktu cuti sekolah tu.. Datang naik bus dengan mak saya dan seorang lagi anaksaudara, Dania ..

15 comments:

  1. boleh yerk main gitu.. mcm2 budak sekarangni.. mak pakler pening kalau anak asyik kalah pemadam dai asyik hilangjer..

    ReplyDelete
  2. ade lg game ni skg ye.. sy ingt ms zaman sy skolh dlu je main hihi

    ReplyDelete
  3. hahaha...teringat zaman skola dulu2....main getah pemadam

    ReplyDelete
  4. MV pun selalau main ni time sekolah rendah dulu..hehe

    ReplyDelete
  5. alaaa teringat zaman sekolah dulu... mmg pernah main cam ni lah... ^_~

    ReplyDelete
  6. teringat masa zaman sekolah dulu..

    pon main getah pemadam gak..
    tp xde laa sampai.. yg kalah kena bg pemadam tu kepada si pemenang.. hehe

    ReplyDelete
  7. bdk lelaki mmg suka main ni. hihi..

    ReplyDelete
  8. wahhh...mesti byk koleksi pemadam tukn?

    ReplyDelete
  9. teringat zaman skeolah dulu ross :D

    tetiba nak turun jb la..rindu nak g lepak kat dasnga aby.. the zone.. huhu


    dok key el boring la...jem je..nak tgk laut pon jauh kena pergi..huhu

    ReplyDelete
  10. anak sedara wani pm mcm tu jg ros hehehe

    ReplyDelete
  11. ada orang jadikan koleksi. getah pemadam ni kan byk sgt bentuknya.

    ReplyDelete