HANDPHONE NOKIA DAH HILANG - INILAH REALITI

Monday, 21 January 2013

HANDPHONE NOKIA DAH HILANG





Handphone kesayangan saya, yang banyak berjasa pada saya, dah hilang.  Apakan daya, kami tiada jodoh.. huhu

Terasa sangat kehilangan handphone ni. saya beli handphone ni tujuan nak sms dan 'bergayut'. Kalau berbalas sms guna handphone ni senang dan cepat. Pejam mata pun boleh taip lagi huruf-hurufnya. Dan kalau nak bergayut pun lagi best. Batery dia kan tahan lama dan tak rasa panas kan. 

Handphone lagi satu, saya khaskan untuk online, dengar lagu, tangkap gambar, mendownload.. hihi.. Bila Nokia ni dah hilang, nampaknya SAMSUNG kenalah berbakti pada saya. Tanggungjawab dia dah jadi besar. 




p/s: nak kena cari pengganti Nokia jugak ni.


13 comments:

  1. akakpn guna nokia jugak, rasanya senang nak guna

    ReplyDelete
  2. hilang kat mana...? tercicir ker...? :(

    ReplyDelete
  3. @umi alya ye kak. memang senang.. lagi satu, tahan lama kan :)

    ReplyDelete
  4. @Sally Samsaiman hilang kat tesco. sebenarnya terlupa. ingatkan ada je dalam poket.. bila fikir fikir balik baru teringat ada dalam bakul motor..

    ReplyDelete
  5. saye da due kali tercicir fon jenis ni.. saye pon suke.. tak macam samseng.. bateri cepat habis.. cokia jugak best.. hihi..

    ReplyDelete
  6. lah mcm mn boleh hilang..syang kan...

    ReplyDelete
  7. @Mrs Velentinememang sayang.. walaupun hanphone biasa je, banyak berjasa..

    ReplyDelete
  8. Mudah kan seperate kan. Utk online utk cll.. Biasa yg buat online ni kuat skit mkn bateri.. :) cpt2 cri yg bru

    ReplyDelete
  9. alahai, sayangnya.. takpe dah ada pengganti ke belum ni?..

    ReplyDelete