KEK SEDAP ! - INILAH REALITI

Tuesday, 29 January 2013

KEK SEDAP !






Tadi dok tengok-tengok gambar dalam phone,. Pastu jumpa gambar kek ni. Ni kek masa sambut hari lahir mak tahun lepas. Tahun ni tak berpeluang nak meraikan bersama mak. 

Saya memang suka sangat kek ni.. Bagi saya memang sedap. Ada buah-buahan segar kat atas dia. Kek tu perisa vanilla, pastu ada buah oren dalam kek tu..  Nyum..nyum.. 




p/s : Masih dalam mood birthday mak. Rinduuu sungguh kat mak!





24 comments:

  1. Mood nk mkn jer skng ni hu3

    ReplyDelete
  2. sedapnya... x pernah plak rasa lagi...beli ker buat ni?

    ReplyDelete
  3. selamat hari jadi emak ros... memang teringat2ler kat diakan...

    ReplyDelete
  4. sedap tgk kek tu..

    p/s: haah dear tgh sale.. bminat, inform yui ya.nak clearkan stock..hihi

    ReplyDelete
  5. sedapnya...nmpk pulak buah2 fresh gitu

    ReplyDelete
  6. ermm...beshnye...

    rindu pulak kat mak sendiri huhu

    ReplyDelete
  7. @lia makan je kak. selagi ada selera..

    ReplyDelete
  8. @jaa jaa beli ni.. kat sungai petani.. nama kedai tu, Fairy's..

    ReplyDelete
  9. @suri solehah betul-betul sedap.. kek dia tu lembut je.. manis kek campur masam-manis buah oren..

    ReplyDelete
  10. @Fieda Rafli ye, memang sedap. tak muak kalau makan banyak pun..

    ReplyDelete
  11. @Mrs Lurve buah tu yang menambahkan kesedapan kek tu :)

    ReplyDelete
  12. @Haryati Faizal ye, dengan mak kan.. mesti kita rindu, kan :)

    ReplyDelete
  13. kalau cikna kutip buah2 tu dulu. hihihi..

    ReplyDelete
  14. wah..kek dr secret recepi sdppp..

    ReplyDelete