KEYWORDS HARI INI

January 13, 2013




Selamat petang semua :

Tadi, saya buka akaun nuffnang. Saja nak tengok-tengok. Pastu, buka kat part keywords. Agak-agaknya apa ynag orang cari sampai terjumpa blog saya ni kan. hihi. 

Keputusannya ialah :




ooo, nak tiket final maharajalawak mega ye?. Alamak, saya tak dapat nak bantu la..hihi.. Final dia akan diadakan di johor bahru.Setakat ni saya pun tak tahu nak ambil tiketnya di mana. Nanti kalau saya tahu,  saya share kan ye :


p/s: Saya tengok kat rumah je la.. lagi selesa kan :)



You Might Also Like

10 comments

  1. x sangka dah nak final kan ;)

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu. nak tengok jugak. tapi mcm mana?? umah tak der astro huhuhu

    ReplyDelete
  3. sama lah kita..
    layan kat umah je..lg senang kan nk meniarap ke..tebaring ke.hahaha

    ReplyDelete
  4. tak pernah tgk pun. macam mana?

    ReplyDelete
  5. aik..bru tahu final dibt kat johor...kisah yer...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS