MESTI DIBAWA KE MANA SAHAJA - INILAH REALITI

Friday, 18 January 2013

MESTI DIBAWA KE MANA SAHAJA



Benda yang mesti saya bawa kalau nak pergi kerja, pergi jalan-jalan atau pendek kata ke mana saja ialah Minyak cap kapak. Saya ni sensitif sikit dengan bau-bauan. Kalau terbau sesuatu yang boleh mengganggu, mesti nak cium minyak ni.. Lagi satu, kalau sakit kepala, mesti nak sapu minyak ni.. Lega je rasa.. Kalau selsema , mesti nak sapu di hidung.. Kalau batuk, mesti nak sapu di dada. Eh, berapa banyak kalau daa.. hihihi..



Walaupun kecil, banyak kegunaannya kan?.. Memang bermanfaat. Berbaloi-baloi. Tapi, ada pula kawan saya yang tak boleh bau minyak ni. Dia kata pening kepala dia bau minyak ni.. 



p/s : Jangan jadikan minyak ni sebagai perfume dah la. hihi..





6 comments:

  1. singgah sini.. Jgn sapu kat Mata Tau minyk ni.Hahaha

    ReplyDelete
  2. cikeyra pun suka usung minyak nih,tp dulula masa sekolah rendah.hehe

    ReplyDelete
  3. dulu ayut pon ada je dlm beg...skrg ni ntah mne ntah..hahaha

    ReplyDelete
  4. memang berguna kalau pening-pening dan loya loya.

    ReplyDelete