PIZZA HUT menggoda - INILAH REALITI

Tuesday, 29 January 2013

PIZZA HUT menggoda






Kalau tadi saya letak gambar kek, kali ni saya tunjuk pizza pulak. hihi.. Jangan ada yang marah..  Apsal tajuk tu?.. hihi.. Saja je letak tajuk macam tu..

 Saya kalau makan kat pizza jarang order pizza yang baru-baru ni.. Mesti order pepperoni delight.. hihi.. Lagi satu, kalau tak makan pizza, order meatball bolognaise spaghetti je.

Pizza kat bawah ni, kakak saya yang makan. Dia kata sedap sangat. 



Tapi, tiap kali makan kat sini, mesti makan tak habis. huhu. Sebab tu jarang nak pergi. Kalau betul-betul nak je , baru pergi :)


p/s :  Tengahari ni nak makan ape ye?



18 comments:

  1. sedapnya..... kak munna suka supreme je...

    ReplyDelete
  2. memang sedap sangat....

    terasa nak makan pulak...

    ReplyDelete
  3. Kalau tak habis bungkus bawa balik... ikut cara kakak.

    ReplyDelete
  4. kat sini ada pizza PHD jer...susah...set lunch pun xde...=(

    ReplyDelete
  5. ni sajer nk buat kami terliur ke apa he3...

    da tau da diner mlm ni nk mkn apa ekekekekee dasar xnk masak kan...

    ReplyDelete
  6. @munna Ros pun tak pernah rasa lgi yang ni..

    ReplyDelete
  7. @Rapunzeel Cikilolo yeke?.. nak cuba jugaklah.. eh, ada lagi ke promosi yang ni?

    ReplyDelete
  8. @Mimi Azirah hihi.. jom jom akak . makan sama-sama :)

    ReplyDelete
  9. @Kakzakie ye, Ros memang akan bawak balik. sayang tau kalau tinggal macam tu je..

    ReplyDelete
  10. @pinky o yeke.. tak banyak pilihanlah ye..

    ReplyDelete
  11. @lia jangan salahkan Ros kalau akak tak masak malam ni.. hihi

    ReplyDelete
  12. memang nampak menggoda tu. laparrrr..

    ReplyDelete
  13. wah sdpnya..sha suka mkn soup ja hehe

    ReplyDelete