Thursday, February 28, 2013

Tuesday, February 26, 2013

Monday, February 25, 2013

HOT : ANAK JERRY !

Monday, February 25, 2013
Hihi,.. Tajuk bikin panas ni.   Inilah anak kucing yang mak mertua saya jaga di Jitra nu. Ni anak Jerry. Jerry tu bukan kucing Mala...

JOM MINUM AIR MASAK

Monday, February 25, 2013
Selamat pagi...  Oh, hari Isnin.. Saya suka sangat hari Isnin.. Permulaan hari bekerja setelah 2 hari bercuti kan.. hihii.. (sukaa...

Sunday, February 24, 2013

Saturday, February 23, 2013

Friday, February 22, 2013

JOM SEMAK SLIP GAJI

Friday, February 22, 2013
Hari ni 22.02.2013. Hari Isnin minggu depan, 25.02.2013 kita gaji.. Untuk yang kerja kerajaan je lah kan.. Sementara menunggu hari gaji...

Thursday, February 21, 2013

Tuesday, February 19, 2013

AIS KRIM PILIHAN

Tuesday, February 19, 2013
Sedapnya kalau dapat makan ais krim. Siapa nak belanja saya makan ais krim,? Sila angkat tangan ye. Aik, tak ada pun yang akan tangan ...

25 NAMA RASUL

Tuesday, February 19, 2013
Selamat pagi. Apa khabar semuanya? Moga semuanya sihat sejahtera. Alhamdulillah, kita dipanjangkan usia lagi. Di pagi yan indah ini, ...

Monday, February 18, 2013

Sunday, February 17, 2013

RAHSIA ANAK KEDUA

Sunday, February 17, 2013
Ok, bersempena hari ni hari Ulangtahun Kelahiran Suami saya. Saya nak share sikit benda ni. Tadi masa online FB, jumpa Rahsia Tentang An...