AIS KRIM PILIHAN

February 19, 2013






Sedapnya kalau dapat makan ais krim. Siapa nak belanja saya makan ais krim,? Sila angkat tangan ye. Aik, tak ada pun yang akan tangan untuk saya. huhu. Tak apalah, nanti saya beli sendiri.. hihi.

Kawan-kawan nak yang mana? Pilih jangan tak pilih.




Saya pilih 3, 7, dan 8.

Sebenarnya, saya lagi suka ais krim coklat :-)





You Might Also Like

16 comments

  1. 5sebab sangat cerie.. tapi kalau boleh nak semue!~

    ReplyDelete
  2. saya pilih smeua!yeahhh...hantu ais krimm!!

    ReplyDelete
  3. sdap kot mkn aiskrim tghari ni...dtg time tghari nmpk aiskrim..hihihi ^^

    ReplyDelete
  4. paling suke vanila!

    sekarang nie duk teringat Magnum Classic pulak :)

    ReplyDelete
  5. ais krim mmg sedap...tp lps mkn mst nak kena minum air putih...=)

    ReplyDelete
  6. amboih,,megancam2 semua aiskrim tuh,,saya nak num 5 la,,macam rainbow aiskrim je tengok,,nyumm

    ReplyDelete
  7. ciksu pilih 7,2,8 sbb feberet no.. hihi

    bukan peberet esk erim, boleh?

    ReplyDelete
  8. mak datuk assikrim semua sedap2 aih. huhuhu suka makan sundae cone kat cd uhuhuhu

    ReplyDelete
  9. nak yg no 6. tapi kalo boleh nak semua. hihi..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion