BETUL KE BOHONG ?

February 03, 2013






Saya suka sangat tengok Betul ke Bohong ni..Rancangan kegemaran saya ni, sekarang. Memang terhibur dengan keletah mereka.. Ditayangkan di Astro Warna, setiap Isnin, jam 10 malam. Tapi, biasala kan Astro. Banyak je ulangannya.. hihi..




Terhibur dengan keletah Jepp dan Shuib selaku ketua kumpulan.. Lawak dorang memang slumber habis.. hihi. 

Sape yang jawab salah, kena 'karen' nanti.. hihi.. Saya tertanya jugak, 'karen' betul-betul ke ye?...







You Might Also Like

14 comments

  1. heheh.. memang lawak habis citer ni.. entah apa2 ja statement nya.. :D

    dan sama juga still tertanya karen betul ke tu? tak efek ke asik kena karen je.. hehe

    ReplyDelete
  2. mmg selamber je diorg kenakan shuib tu.

    ReplyDelete
  3. kita pun suka tengok. kelakar giler. haha.. rasanya betul kot. cam sakit je tgk muka diorg. hihi..

    ReplyDelete
  4. Kena karen betul agaknya, tapi xde la sampai jadi hangus diorang tu.

    *salam ziarah

    ReplyDelete
  5. hihi, sy pon penah tgk jgk skit2, lawak jep mmg best..hihi

    ReplyDelete
  6. haha..sha pun suka gak tgk ni..tp ulangan ja..skit la kena karan tu..rrr

    ReplyDelete
  7. saye pon suke cerite ni.. hahaha.. tapi sekarang tak ambil pakej warna da.. tak tengok da la..

    ReplyDelete
  8. tak pernah tengok program ni sebab xlanggan astro....

    ReplyDelete
  9. kat astro mmg tak tgk la jwb yer..tngu ada online..hihihi

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS