Borong Apollo terus dari kilang di Larkin

February 09, 2013




Kalau ikut perancangan nak balik kampung esok. Jadi, semalam saya pun pergilah borong Apollo. Beli terus kat kilang Apollo di Larkin, Johor Bahru. Memang murah sangatlah harganya. Bukan borong untuk diri sendiri. Tapi untuk anak anak buah saya di kedah.


hihi. Suami saya kata banyak sangat macam nak buat kenduri.. 










You Might Also Like

15 comments

  1. Banyaknya borong....
    Minta sikit..
    Heheheh... =D

    ReplyDelete
  2. Selamat blk kg, byknye borong tp kalu akak pun blk kg mcm2 kena beli nk lg ank2 akak ni x mkn mcm org lain. Ank2 buah pula ramai he he

    ReplyDelete
  3. memang banyak ko beli tu Ija. untuk anak anak kami ada kan? hihi

    ReplyDelete
  4. Wah..best tu. Nak sikit..kalo nak kirim belikan boleh ke?

    ReplyDelete
  5. mesti murah2 kan. roka tu sedap..

    ReplyDelete
  6. @AyueJean AJsekali sekala,, nak balik kampung .. hihi.. untuk anak anak buah :)

    ReplyDelete
  7. @mama sara nurterima kasih kak. Alhamdulillah dah sampai kampung ni :)

    ReplyDelete
  8. @Ainim Sujuhihi, nak sikit?.. boleh, datang JB k :)

    ReplyDelete
  9. waaa.. murah sangat ke? kalau murah saye pon nak beli jugak la.. mungkin hujung bulan ni saye akan ke johor.

    ReplyDelete
  10. byknya... eala kalu beli terus dari kilang lagi murah berbanding beli dekat pasarya or kedai...

    ReplyDelete
  11. byknya ;D

    ross bila ye pesta layang2 tu :)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS