GEGIRL KELIRU, GEGIRL KELIRU

February 23, 2013






Eh, kenapa ni?..

Alkisahnya saya ni tersalah letak tajuk entry.. hihi.. Maafkan saya ye.. saya bagi petua rawat dengkur, bukan  
untuk yang susah tidur malam.. Aduhhh..malu den.. hihi.. Jangan salah faham ye kawan-kawan.. Saya hanya manusia biasa, tak lepas dari melakukan kesalahan menaip.. hihi.. Saya ambil petua tu dari FB Fedtri Yahya, personalaiti TV3 tu..  Terima kasih pada KAK FIFI, kerana bertanya.. hihi..

Ni juga jawapan buat CIK SUE yang bertanya, ke mana hilangnya entry tu kan.




Sebenarnya Cik Sue, Ros dah betulkan dah entry tu.. hihi.. Untuk CIk Sue dan raka-rakan yang lain, bolehlah baca semula ENTRY BADAM DAN SUSU PANAS tu yer.






You Might Also Like

12 comments

  1. hihijihi..manusia..mana ada perfect kan..

    ReplyDelete
  2. ape ni.. ape ni.. keliru.. :p

    ReplyDelete
  3. biasa la kite kan manusia biasa...:)

    ReplyDelete
  4. typo always happen..never mind kak :)

    ReplyDelete
  5. biasalah tu rose, kdg2 sy pun ada jugak buat silap.. nnti boleh suruh hubby try petua yg rose bg...

    ReplyDelete
  6. hehe..biasalah kadang2 kita ni pk lain tulis jadi lain..akak pon gitu yang..:)

    ReplyDelete
  7. ooo..dah paham ;)

    biasa la kita hanya insan biasa..
    morning..

    cm na pi tengok layang2 semalam, best :D

    ReplyDelete
  8. hihihi.. keliru kak fifi tau!~ kot la cube nanti terlebih tidur pulak.. yela.. kalau petue untuk susah nak tidur rasenye da senang.. trytry nanti.. terlebih tidur.. hahaha.. padahal nak hilangkan dengkur.. paham tak? ke keliru? wakakaka..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS