HOT : ANAK JERRY ! - INILAH REALITI

Monday, 25 February 2013

HOT : ANAK JERRY !





Hihi,.. Tajuk bikin panas ni.
 
Inilah anak kucing yang mak mertua saya jaga di Jitra nu. Ni anak Jerry. Jerry tu bukan kucing Malaysia tau.. Saya tak berapa pandai sangat jenis kucing-kucing  ni.. Jerry tu jenis kucing yang bulu kembang tu, yang makan frieskies tu.. Nasi, ikan tak mau nak makan.. Mengada-ngada... hihihi.. Ni lah anak dia yang ke.... Yang ke berapa pun saya tak ingat.. banyak sangat.. hahaha.. Mak kucing ni, kucing Malaysia.. Dia dapat 3 ekor anak. 2 warna macam dalam gambar ni..(ikut mak). Seekor lagi warna perang(ikut Bapak--Jerry la tu.) hihihi..


 


 





Saya ni kan takut ngan kucing.. So, tak berapa nak ambillah gambar dorang anak beranak.. hihihi..







21 comments:

  1. comei bah kocing tu..mau colik boleh ke..hehehhehe

    ReplyDelete
  2. alolooo comey nyer kucing... suka main bawah dagu kucing ;)

    ReplyDelete
  3. saya juga takut kucing... tapi kucing tu comel la dear...

    ReplyDelete
  4. comelnye.. kak fifi suke kucing.. gile suke sangat.. kalau kecik2 macam ni rase nak picit perut.. hahaha.. geram punye pasal..

    ReplyDelete
  5. Alahai..kalau kecik2 camni saya geli sikit..biar besar sikitla baru ok..hehe..geli tengok tambah2 kalau yg baru baby tu..

    ReplyDelete
  6. ooo.. takut kucing ek..hihihi, comel..

    ReplyDelete
  7. tom nya mana? hihihi.. kita pun takut kucing. ;)

    ReplyDelete
  8. kenapa comel sgt ni jerry? gigit skit. hehehe

    ReplyDelete
  9. pndangan mata dia menusuk kalbu
    hehehe
    comel sgtttt

    ReplyDelete
  10. muka tak bersalah je anak jerry ni. cute :)

    ReplyDelete
  11. Mari join sini. ^^

    http://meyrajohn.blogspot.com/p/jointhiscontest.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/sky-skype-skyping-by-selalulalu.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/tumblring-time-by-selalulalu.html

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/02/mencari-blogger-and-instagrammer-yang.html

    Thanks. ^^

    ReplyDelete
  12. teringat kat opah qalesya kt kampung .. dia takut dgn anak kucing.. geli katanya

    ReplyDelete
  13. alahai..comenyaaaaaa...

    done umobile,genting,white

    ReplyDelete
  14. tomeyyyy yerrr dia....hihihi

    ReplyDelete
  15. Alolo..chak..

    Pemes ngko.msk blog..hihi

    ReplyDelete