JOM MINUM AIR MASAK - INILAH REALITI

Monday, 25 February 2013

JOM MINUM AIR MASAK






Selamat pagi... 

Oh, hari Isnin.. Saya suka sangat hari Isnin.. Permulaan hari bekerja setelah 2 hari bercuti kan.. hihii.. (sukaa sangat).. ye lah tu.. Ada ke yang rasa Monday Blues hari ni?... Tak mau, tak mau.. Semangat ye pagi-pagi ni :)

Suka tak minum air masak?.. Ada yang saya jumpa, memang jarang nak minum air masak.. Kalau minum, mesti nak air yang manis je.. Jangan macam tu ye.. Tak baik untuk kesihatan. 

Ok, saya nak kongsikan sedikit info tentang kesan minum air di waktu- waktu tertentu :)





Jom amalkan :)










14 comments:

  1. masa bangun tido tu mmg minum tp bukan 2 gelas, 2 teguk je. hihi.. nk masuk byk2 mmg xbleh.

    ReplyDelete
  2. selalu dan sangat suka..
    tiap2 pagi mesti minum air masak selepas bgn dari tidor..

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum
    singgah pagi :)
    hapy monday

    ReplyDelete
  4. hehe..ely suka sgt minum air masak nie..

    ReplyDelete
  5. mmg nice info la dear.. tp tergelak baca.. sbb deqla kalo minum air main belasah je.. haha

    ReplyDelete
  6. fifi suke minum air masak!~ :) sehari mesti lebih dari 3liter.. :)

    ReplyDelete
  7. sama la kite... jarang sangat minum air masak. tak sedap...

    ReplyDelete
  8. skang ni akak mmg amlkan minum air putih banyak2 :-)

    ReplyDelete
  9. jom mimum air masak byk2...

    ReplyDelete
  10. suke sgt eaaaaa ari isnin...huhuhu... =.=" jom minum air masak jom!mmg tgh praktis pon skrg ni...

    ReplyDelete
  11. suka minum air masak... sebotol kat ofis, sebotol dalam beg...hihi

    ReplyDelete
  12. selalu amalkan minum air pas bangun tido tapi lepas tu hehe mesti cari milo :)

    ReplyDelete
  13. dya sejak mkn vit c dh rajin minum air masak..klu x..hampehh lah nk minum..hihihi

    ReplyDelete
  14. mau belajar ikut masa minum...skg main minum jer

    ReplyDelete