KISAH IBU DAN ANAK YANG DIKANDUNG - INILAH REALITI

Thursday, 28 February 2013

KISAH IBU DAN ANAK YANG DIKANDUNG



 
 
 
 
Wah..tajuk bukan main lagi.. Kisah ibu dan anak yang dikandung.. hihi.. Tak ada kisah ye hari ni.. Cuma gambar ni je :
 


 
AllahuAkbar, Beruntunglah pada mereka yang dah merasai.. Saya belum pernah merasai lagi detik-detik ini..
 
Kawan-kawan, doakan untuk saya, boleh?..
 
 
 
 
 
 
 

18 comments:

  1. insyaAllah dear. mudah2an dikurniakan rezeki itu. jgn sedih2 tau..mari amik berkat saya sikit

    ReplyDelete
  2. insya allah. pengalaman yang berharga,

    ReplyDelete
  3. Assalam ros..

    Insyaallah....jangan penat berharap pada DIA..Semoga akan ada rezeki itu kelak..Amin Ya Rabbal alamin..

    ReplyDelete
  4. wahhh womb service! haha

    insyaAllah ada rezeki, cuma blum masanya lagi :)

    ReplyDelete
  5. kan..doakan untuk sy jugak..:) semoga kite diberi rezeki ini..:)

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah ada rezeki Ros, amin...

    ReplyDelete
  7. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  8. hehehhehe.... comel je katun tuh

    insyallah ada tu nnti, jgn benti berusaha n berdoa... ada membe tu dh dkt 10thn kawin baru dpt anak tau...

    ReplyDelete
  9. Semoga Allah makbulkan permintaan nak merasai nikmat menjadi seorang ibu..mmg best pengalaman mengidam ni hi hi..cuma jangan mengidam benda pelik2 dah la..

    ReplyDelete
  10. patutla ibu mengandung lapar sokmo. ada yg mengorder ye. hikhik..

    ReplyDelete
  11. fifi doakan..inshaAllah suatu hari nanti ros..

    ReplyDelete
  12. hye dear..salam jumaat..semoga cepat2 dkurniakan baby ya..doakan saya juga ;)

    ReplyDelete
  13. kikiki...kdg2 mang camtu la...

    ReplyDelete
  14. Insyaallah..semoga dikurniakan cahaya mata..amin

    ReplyDelete